Säg förlåt! SargUt tänkte samma sak. Typ “käften på dig och ditt jävla block du tittar ned i”. Det såg verkligen ut som om han avfärdade Musse.
[raderad] Säg förlåt! Helt rätt, fattar inte vafan musse ens gör i båset. Skulle nog se bättre ut om han bara stannade hemma än att han står där o glor rätt ut i tomma intet.
Kjeppkinesen Helikopterplattan Sjukt att folk här inne gnäller på Iggy, hade stått 2-5 utan honom. Absolut. Jag såg inte först att stolpträffen styrde på en spelare. Utöver några halvsvaga returer så är han bra idag.
W76X SargUt prima exempel på hur det ser ut när tränaren tappat spelarnas och omklädningsrummet förtroende
P22 MrNebbiolo Har tyckt så i flera matcher. Ljungh och LL har alldeles för lång tid på sig. Det är det som gör motståndarna läser sönder dom och vinner pucken på gång och gång. Tycker synd om Ehn som får dras med dom. Dom drar ju ner Ehn i tempot.
Stolpe ut Jag tycker Noren är helt under isen idag. Är han sjuk? Inget rätt alls. Myrenberg verkar ha kritat något kontrakt, han är inte långt ifrån Noren.
Kjeppkinesen Stolpe ut Jag tycker Noren är helt under isen idag. Är han sjuk? Inget rätt alls. Myrenberg verkar ha kritat något kontrakt, han är inte långt ifrån Noren. Myrenberg är ju klart bättre än Norén efter att Norén kom tillbaka från sin skada. Myrenberg har varit ok/bra efter nyår skulle jag säga.
Jirpo Kjeppkinesen Myrenberg är ju klart bättre än Norén efter att Norén kom tillbaka från sin skada. Myrenberg har varit ok/bra efter nyår skulle jag säga. Båda är högst mediokra. Kravbilden måste spetsas till.
Debruyne P22 tänker väl att han kan lira 4:e femman när JJ sticker. Men just nu övertygar han inte nej.