Debruyne P22 tänker väl att han kan lira 4:e femman när JJ sticker. Men just nu övertygar han inte nej.
SIFFET Gillar inte denna period, tycker vi står på hällarna alldeless för mycket och HV får fast oss alldeless för lätt.
[raderad] Tredje perioden kommer bli som den där känslan när man är så nödig att man är kallsvettig och behöver dra av alla kläderna💨💨💨
Kjeppkinesen Pucken timrå ligger under dif ligger under guldläge om vi bara kan göra ett mål till Exakt. Diffen kommer inte ta många poäng på de matcher som är kvar. Bara tuffa matcher.
SargUt Nån mer som reagerade på snacket på bänken mellan Musse o Fanten, man hörde ju inget men det såg ut som Fanten gav blanka fan i Musse..
Kjeppkinesen SargUt Nån mer som reagerade på snacket på bänken mellan Musse o Fanten, man hörde ju inget men det såg ut som Fanten gav blanka fan i Musse.. Vid vilken sekund? Sånt där älskar jag att analysera.
Säg förlåt! SargUt tänkte samma sak. Typ “käften på dig och ditt jävla block du tittar ned i”. Det såg verkligen ut som om han avfärdade Musse.
[raderad] Finns ingen spelare i shl jag hatar mer än kinesen i hv. Ger mig fan på att han avgör idag också. @Kjeppkinesen kan du bara skippa sista perren?
MrNebbiolo Stackars Ehn, han försöker och försöker men spelar med lagets två sämsta spelare där ingen kan åka skridskor längre av Ljungh och Larsson 😂
P22 MrNebbiolo Har tyckt så i flera matcher. Ljungh och LL har alldeles för lång tid på sig. Det är det som gör motståndarna läser sönder dom och vinner pucken på gång och gång. Tycker synd om Ehn som får dras med dom. Dom drar ju ner Ehn i tempot.