[raderad] Jirpo ah men ska upp med tuppen imorgon. Eventuellt blir det redbull så jag hackar med tänderna.
[raderad] Kjeppkinesen finns dock risk att det ger biverkningar i det området. 🫶🏻 Inte lätt när det är svårt.
Lukkinen Kjeppkinesen Norén Oturligt nog (?) har han även något sorts rekord i att styra in puckar i egen kasse med skridskorna
Kjeppkinesen Lukkinen Oturligt nog (?) har han även något sorts rekord i att styra in puckar i egen kasse med skridskorna Precis. Det är nog inte för intet mycket går in i eget mål via honom.
Säg förlåt! @[raderad] tar du hand om kinesen denna period? Jag försökte locka med småtjejer då jag vet hans riktiga nationalitet men han nappade inte. Säg tex att du ringer från Iran och behöver hjälp från Kina. Då försvinner kineser snabbt som fan.
Debruyne Gode tid , man märker att det är en bottenmatch. Andra perioden är erkänt viktig att kunna hålla pucken för att det är långt för motståndarna att byta. Detta är två lag som bara dumpar utan någon som helst tanke.
alfie Mittzon men tror inget kommer slå matchen mot Brynäs borta för 3-4 år sedan när Ojamäki hängde två kassar. Modo borta 2012 var inte direkt betydelselös
Kallzon alfie Modo borta 2012 var inte direkt betydelselös Fy fan, prata inte om det. Då mådde man SKIT
Kjeppkinesen Förhelvete Martin. Han var bäst i hans första fem matcher för oss förra säsongen. Så ineffektiv nu.
Pucken leksand leder örebro kvitterar ska vi gissa på ett lednings mål hv snart timrå ligger under öka slutspels öppning 😉
NorthLondonForever Pucken Vi vinner och Örebro vinner. Så är HV 8 efter oss och vi bara 3 efter DIF. Så får det bli istället, annars åker TV:n ut från balkongen