Grumpy Badger Skapligt kass intervju av Ang. Cringe som ungdomarna sa för nga år sedan. tvåa på den bollen
Kjeppkinesen Grumpy Badger Skapligt kass intervju av Ang. Cringe som ungdomarna sa för nga år sedan. Kineser är rätt socialt awkward. Det kan jag intyga.
Jirpo [raderad] [raderad] har psyk ambulans Mmmm, kanske en variant. Själv kör jag på Whisky intravenöst.
stonewall Kan vi få se en andraperiod som mot miffona nu, och inte en typisk Clubenandra? För övrigt grymt skönt att SöderBRAn får sätta ett i PP. Blir lätt enformigt och förutsägbart med direktskott från #23 hela tiden. 😃
Mittzon HV är på något sätt alltid är än mer spelmässigt usla än vad vi är. Ganska äcklig match med tanke på tabellen men tror inget kommer slå matchen mot Brynäs borta för 3-4 år sedan när Ojamäki hängde två kassar.
alfie Mittzon men tror inget kommer slå matchen mot Brynäs borta för 3-4 år sedan när Ojamäki hängde två kassar. Modo borta 2012 var inte direkt betydelselös
Kjeppkinesen Även om Norén har varit bra för oss under en period i höstas så kommer inte jag sakna honom. Han har en seghet i spelet som är frustrerande att titta på.
Lukkinen Kjeppkinesen Norén Oturligt nog (?) har han även något sorts rekord i att styra in puckar i egen kasse med skridskorna
[raderad] Jirpo ah men ska upp med tuppen imorgon. Eventuellt blir det redbull så jag hackar med tänderna.