ananas ananas Viktigt att inte kvittera för tidigt nu, så Växjö får mycket tid att ta ledningen Viktigt att inte vänta för länge heller
MatiasGalli Jocke Exakt så. Jag behöver eventuellt snart hjälp att påminnas varför jag älskar den här föreningen också #It’scomplicated
Jirpo Totalt värdelös insats idag. Igen. Nu har Leksand och Örebro fått ångan med. Känns kanon. Mem det är klart, som har ju inte haft samma tuffa press på sig som alla våra primadonner. Allsvenskan, här kommer fuskbygget.
Mittzon Trasig skiva men vårt icke-befintliga spel i fem mot fem straffar sig allt som oftast. Hjälper knappast att effektiviteten är obefintlig när väl spelet är dugligt. Återigen, förstår noll varför tränarstaben envisas med att spela Ljungh istället för Shore i slutet.
[raderad] Säger som Musse, tanken var att de skulle vara disciplinerade, men det spräckte ju Kovacken med råge. De var snarare dickiplinerade💀. Men jalla då på lördag☝🏻, hoppas på ingen tom kasse där inte!
Rob Man gjorde match av det tillslut, men ett Växjö som knappt behövde förta sig till en början och ändå kliva upp till en 3-0 ledning. Man gör det fan inte lätt för sig om man ständigt ska sätta sig själva i en jävla uppförsbacke, återigen efter en bedrövlig insats i andraperioden. Nya tag på lördag, fan vad kul med hockey.
Jirpo ananas Vad gör Ludvig Larsson på isen? Trubbigt PP med han, Ehn och Södergran tillsammans Jo men, han är en sån där kille som vill bli spetsigare. Du måste ge honom lite tid. Jag tror han kommer blomma ut till något riktigt bra. Kommer förmodligen peaka 2048.
Snoken Bojkotta nästa hemma match och hade jag varit sponsor hade jag inte lagt en spänn till på den här jävla föreningen. Så pinsam säsong så det liknar ingenting. Ush.
NorthLondonForever Jirpo Jo men, han är en sån där kille som vill bli spetsigare. Nu sa han ju bara ”jag vill bli bättre”. Han specificerade inte i vilken sport. Killen gillade ju golf, så vitt vi vet kan det lika gärna vara scratch innan midsommar han går för. Då har han kommit rätt!
Jirpo Snoken Bojkotta nästa hemma match och hade jag varit sponsor hade jag inte lagt en spänn till på den här jävla föreningen. Så pinsam säsong så det liknar ingenting. Ush. Det går inte. Då är man ju bara en liten lort. Hur förbannad man än är på detta skitgäng så är det trots allt Cluben vi pratar om. Själv skulle jag gå och titta på dem även om det handlade om division 18.
Kallzon Jirpo Själv skulle jag gå och titta på dem även om det handlade om division 18. Samma här. Allt är skit men man kommer stå på betongen även när vi spelar mot Finspång. Sjuk i huvudet är man
Pucken -9 till att vinna botten 6 -8 poäng till drömmen om playoff (-2 sen förra omgången) +5 poäng för att slippa Playout (samma som förra omgången) +8 poäng ner till sista platsen (-1 sen förra omgången) 18 poäng kvar att slåss om