Kjeppkinesen alfie Nae, jag stänger av och kollar damhockeyfinalen istället. Sjukt nog mer underhållande. Till och med jag tittar på det!
Säg förlåt! Nick73 tycker han glider undan mycket kritik. Ska den där killen som jämnt är osynlig spela center nästa år alltså..
NorthLondonForever Var de kvar i Sthlm 10 dgr efter DIF-matchen och krökade? Majoriteten av dom ser ut som första träningen efter en grabbresa till Ios.
Cluben89 Kjeppkinesen ja, han tenderar ju då även att sabba hela sin formation då han håller i pucken för länge osv.
statistisk_urladdning Köra stenhårt på att kontra och försöka göra mål i 4v5 nu kanske vore nåt, vad finns det att förlora?
Kjeppkinesen SargUt Vad tror vi? Är Musse & co kvar efter golfsäsongen? Antagligen är han det om vi klarar kontraktet. Men jag tycker man ska sondera terrängen efter en ny. Finns det nåt bättre är det bara att byta ut honom.
SargUt Kjeppkinesen Håller med, trodde på Musse men tycker det ser så jävla idéfattigt ut jämt. Lösningen är inte bara att åka mer griller.
NorthLondonForever Hoppet står väl till ett par pp-mål. Men om man aldrig har pucken eller inte åker några skridskor vet i fan hur det ska hända. En puck out o ett felaktigt halsskydd?
Kjeppkinesen Spelar Rissanen i tredje? Kommentatorn sade att han behövde hjälp att ta sig ut till båset i slutet av andra.