P22 Typiskt när LHC på väg komma in I matchen. Så blir det utvisning. Det är en utvisning så klart men 2+2 var lite hårt
SargUt P22 P22 Typiskt när LHC på väg komma in I matchen. Så blir det utvisning. Det är en utvisning så klart men 2+2 var lite hårt Var verkligen på väg in i matchen?
NorthLondonForever Nick73 Dvärgjäveln också Deras dvärgjävel står gång efter gång parkerad framför mål eller i slottet. Vår dvärg-Zion lever sitt liv längst ner ut i hörnen. Kommer en motståndare dit ramlar han eller backar därifrån.
Jonteman Alla våra hemmamatcher på slutet kommer inte bli till nån fördel för oss med Musse och Mangestrofen på tränarbänken.
MrNebbiolo Robin Kovacs och Bakke Olsen, spelar de ett enda byte i tredje vill Musse inget. Två givna petningar idag. De vill ju inte ens vara med? Edit: ja jag ser Ljungh också men han är ju inte bättre…
Säg förlåt! Nick73 tycker han glider undan mycket kritik. Ska den där killen som jämnt är osynlig spela center nästa år alltså..
alfie Nån sa innan uppehållet att vi minsann har stor majoritet hemmamatcher kvar. Vet inte om det var ett argument för oss eller mot oss. Nae, jag stänger av och kollar damhockeyfinalen istället. Sjukt nog mer underhållande.
Kjeppkinesen alfie Nae, jag stänger av och kollar damhockeyfinalen istället. Sjukt nog mer underhållande. Till och med jag tittar på det!
... Alltså hur görs bedömningen att det ska vara 2+2? Ok att det är utvisning men jag har sett mängder liknande situationer med bara 2 min som straff…vad avgör, domarens känsla på isen eller..?
[raderad] [raderad] fast såg hur de bara blödde. Onödig utvisning. Men tkr att domarna blundade för en del som FBK gjorde. Typ LARMIS SOLKLARA FLYTT AV KASSE