Sillen HVåkerur Ikväll håller jag på fbk för första gången i mitt liv. Känns smutsigt och äckligt! Helt okej, ändamålen helgar medlen. Ta en lång dusch efter matchen bara och tänk att babianröv är ännu skitigare…
P22 Kanske man har bättre förståelse över Kovacs inställning på isen för hela familjen har haft magsjuk hela veckan och Kovacs känner lite energilös fortfarande så det var inte helt 100 att han skulle ha spelat idag. (Expressen)
Heleuuuka Som boende i Göteborg och nyligen hemkommen från Scandinavium med en förlust inräknad på förhand så är det så jävla skönt att knäppa Sveriges tröttaste publik på näsan. PJ effekten!! Nu blir det ut på avenyn och slåss med Kjeppis fru och andra fiskluktande losers. Skål!
Kjeppkinesen Heleuuuka Nu blir det ut på avenyn och slåss med Kjeppis fru och andra fiskluktande losers. Skål! Ta i allt vad du har!
Heleuuuka Kjeppkinesen Måste spara lite till min egen, men lovar att jag inte kommer falla för hennes vanliga “gör inte ditt bästa”
damphunden Så mycket som fortfarande är för uselt men HELVETE vad det smakade mumma med tre pinnar mot feskrenset!
Heleuuuka damphunden mycket som är uselt, men man kan tydligen leda serien med ännu mer som är uselt hoppet lever
Nick73 Fan kändes inte omklädningsrumssnacket i ringen mer äkta än tidigare under säsongen.? Det kan bli bra det här, Junland-effekten 😍
Ecorren Nick73 Jo, dom såg ju inte så osams ut. Till och med Kovacs klappade händerna när Vrana fick (ja, vad det nu var han fick eftersom kaptenen glömt mössan hemma och skyllde på sonen). PJ-effekten är underskattad. Nu vänder allt!
Cluben89 Hagel-Harry shores vackra leende som hastigast skymtar fram bakom Vrana där i kramkalaset, det har man aldrig sett förut 😅
Pucken -11 Poäng till top 6 (samma som förra omgången) -3 poäng till missat playoff (-1 sen förra omgången) +3 poäng för att slippa Play out (-3 sen förra omgången) +13 poäng ner till sista platsen (+3 sen förra omgången) 36 poäng kvar att slåss om