Metallica Moholm Kokkonen 3 assist Den förlängningen är man nöjd med. Många förvandlas till skit efter en förlängning (titta på #26) men Kuken bara växer och växer!
Nima Shore ett åt till. Idag får jag luta mig framåt och ta den upp i buttkrysset då Vrana nätar två ggr.
Cluben89 Som att Lenas röst inte är jobbig som den är… nu var det någon teknikstörning som gjorde den än mer outhärdlig…
TheDude PuckOut Det känns som om Vrana och Shore har inskrivit i sina kontrakt att de ska slippa den typen av intervjuer. Jag kan varjefall inte påminna mig att jag sett någon av dem i sådan intervju denna säsong.
statistisk_urladdning Helikopterplattan 26 stycken, femte flest i laget och flest av alla forwards tillsammans med Ehn.
Kjeppkinesen statistisk_urladdning 26 stycken, femte flest i laget och flest av alla forwards tillsammans med Ehn. Vrana leder den statistiken med på nåt sätt, det är jag övertygad om.
statistisk_urladdning Kjeppkinesen Vrána har blockat femtio skott i sitt huvud, lite som Kovács extra mål han gör titt so tätt. Fin bild, reagerade på det också, han ser ju överlycklig ut. ❤️
Sillen HVåkerur Ikväll håller jag på fbk för första gången i mitt liv. Känns smutsigt och äckligt! Helt okej, ändamålen helgar medlen. Ta en lång dusch efter matchen bara och tänk att babianröv är ännu skitigare…
Cluben89 Hagel-Harry shores vackra leende som hastigast skymtar fram bakom Vrana där i kramkalaset, det har man aldrig sett förut 😅
Grumpy Badger Är orimligt sugen på match, trots 2h av andnöd, panikångest och upprepade hjärnblödningar. Hockey är skoj.
ananas Frölunda var rätt dåliga idag får vi komma ihåg, innan vi får kollektiv orgasm och kronisk hybris härinne.