Rob Matematikern In med Hammarlund på allvar som varit stabil, snart Noren tillbaka. Bara dom två lyfter ju defensiven en aning.
Cluben89 Mranonymous och då har Iggy gjort några ganska svettiga räddningar på de han faktiskt räddat. har man sett denna perioden och lägger det här något på vår målvakt då är man bra snett ute
NorthLondonForever Bernhardt ska vara en offensiv back och kan ha den sämsta defensiv jag nånsin sett i vår tröja. Men frågan är om han inte är ännu sämre offensivt. Hur han fortfarande kan få istid är ett mysterium, hade varit bättre att spela Sture och då skojar jag inte.
Matematikern Majo17 Det ser ärligt talat ut som våra spelare går på halvfart medvetet. Är det någon form av statement? Jag har en stark känsla av att något kommer att ske efter kvällens match. Är så tydligt att man inte kör fullt, vilket är helt jävla sinnessjukt med tanke på omständigheterna. Att man kickade råttan för några omgångar sen känns som att det fick exakt noll effekt.
QPR Trodde aldrig jag skulle säga detta, det här jävla laget har ej i shl å göra som de spelar just nu.
Ecorren QPR Trodde aldrig jag skulle säga detta Trodde aldrig jag skulle säga detta men det är uppenbart att Musse har stora problem att motivera spelarna. Komma ut så här. Med 15 omgångar kvar. Nej, det här går inte längre.
Mittzon Skicka Musse i paus. Det som pågått sedan jul är parodiskt uselt. Utspelade i match efter match. Sen att vi på det skickar Rattie utan att försökt få igång honom…
Metallica Mittzon Skicka Musse i paus. Det som pågått sedan jul är parodiskt uselt. Utspelade i match efter match. Man förstod redan i början på säsongen att spelarna inte lyssnar på tränarna. Annars har man inte ett lag som uppträder såhär jäkla ruttet kväll efter kväll. Det finns ju en del lediga tränare på marknaden nu. Bara försöka lura hit någon.
DragskottsDan Ett kroniskt jävla bottengäng är vi.. kan fan inte göra mål. Något måste hända och det är fan nu
Rob Domaren i andra zon och som har klar sikt framifrån tar denna, borde det inte varit uppenbart för honom hur Ang nyper fast klubban och söker utvisningen?
Kjeppkinesen Det spelar ingen roll hur högt gamescore och hur många chanser Vrana får eller skapar själv när han inte gör mål. Det är Törnmiss-nivå på honom. Otroligt frustrerande.
Tumstocken Matcherna mot Hiv71 betyder allt. Skiter i slutspel eller kval. De här matcherna ska vinnas oavsett. Musse med sina ass kan dra åt helvete. Backarna suger dase, riv alla jävla kontrakt efter denna säsong.
Majo17 Tumstocken Exakt så. Spelar ingen roll var något av lagen ligger i tabellen eller vad de är i för form. Man ska ut och köra över varenda jävel oavsett.
Nisse217 Dom tänker bara på sin djävla lön,sen vill dom inte ha blåmärken,dom måste ju orka med sänghalmen
Jirpo Vi är alltså inte påkopplade från start i en extremt viktig match där vi ska kämpa för vår överlevnad. Mot HV dessutom. Just nu är det solklart vilket av dessa lag som kommer få kvala.
Mittzon Metallica Kan ju vara så att en tränare ska kunna mer än att säga kämpa mycket, vara jobbiga och tävla. Ryktena om att Vrana kritiserade träningen kanske inte var helt fel
Grumpy Badger Jag föraktar mig själv så jävla mycket för att jag bryr mig, att jag hoppas, att letar ljuspunkterna, att jag offrar kväll efter kväll för detta. Att jag inte bara kan lägga ner.
P22 Som vanligt skjuter LHC själva i foten när dom har möjlighet och rycka ifrån. Det här vänder inte LHC. Dom är sargade.