Det ser ärligt talat ut som våra spelare går på halvfart medvetet. Är det någon form av statement?
Jag har en stark känsla av att något kommer att ske efter kvällens match. Vad vet jag inte, men någon kommer att skickas. Kanske bara är någon form av önsketänkande i den här handlingsförlamade föreningen.
Öhrqvist har varit otroligt blek sedan han kom tillbaka från JVM, tyvärr. Han sätter oss i skiten till 0-1.
Bernhardt var en sanslöst usel värvning som jag sa från första början. Han har aldrig bevisat något öht. Att han dessutom lastar den lön han gör är helt obegripligt. Hans såsande ger dem 0-2.
Att Martin är en av de backarna som har mest istid i LIGAN är för mig fullständigt obegripligt. Även om han naturligt får mer speltid pga skador är det makalöst hur han är den som har maxat istiden. Hans obefintliga försvarsspel och brist på spelintelligens ger dem 0-3.
Sen ska inte dessa tre lastas för att det ser ut som det gör, givetvis. Inte en kotte förtjänar att ha lejonet på bröstet just nu.