Kjeppkinesen Behöver mycket mer desperation. Snurret i offensiv zon är för dåligt och leder nästan aldrig till mål. Det är bättre vi backar hem, skiter i att försöka föra spelet och satsar på kontringar. Det är så vi gör målen i 5v5.
fritte Kjeppkinesen Mm, han är inte redo. Det är inte enkelt när man inte har många backar så man måste ta in sånna backar
NorthLondonForever Förra året tog jag en jäger varje gång Jörgen sa över o blev bra fuller var gång. I år bytte jag till att ta en jäger varje gång vi gör mål och tänkte i min enfald att man fortsatt skulle få bli yrslig. Istället har man gått och blivit nykterist.
Jirpo 3 skott på mål 24 min in i matchen. Inte jättebra. Fattar vi inte att man måste skjuta för att göra mål i hockey kan vi lika gärna lägga ner det här.
Cluben89 Alltså helt ärligt vad är det frågan om från randigt egentligen? Typ senaste 10 matcherna måste vi ju fått överlägset färst ppn… som idag tycker ju knappast det saknats situationer där vi bör få med oss en utvisning… exempelvis när någon körde in öhrqvist rakt över igna…. Solklar interferens i min bok..
SargUt Metallica Vår spelidé är att åka in över blå, vända tillbaka 3 m ner i zonen och låta allt rinna ut i sanden. Det är iaf det enda man ser nu.