HNez Jag förstår inte vad partners som har loge ser i att bjuda in massor bortasupportrar. Loge med typ 4st, varav en är såpass full att han måste skrikprata genom hela matchen, märkte Rögles mål först typ 5s efter.
SnipernPyatt2 Som sagt, överlever vi denna säsong så hoppas jag inte en sponsor går in med deg. Dags för lite ordentligt scouting.
HlinkaHlavac SnipernPyatt2 Som sagt, överlever vi denna säsong så hoppas jag inte en sponsor går in med deg. Dags för lite ordentligt scouting. Problemet är att vi redan testat det när Pajen var GM, gick inte bättre då.
Mittzon Skrämmande hur dåliga vi är. Då går det ändå argumentera att det här är en av de bättre perioderna under senaste tiden. Autostrada i mittzon och noll problem för Rögle att ta in pucken i lugn och ro gång på gång.
Bowmore Metallica Är detta Musse-hockey? Verkar så! Otroligt enfaldigt och tråkigt. Man förstår ju att detta inte passar Rattie.
HVåkerur SnipernPyatt2 Tycker också vi borde satsa på tony. Guldläge att skicka PJ till håve nu när de behöver en ny.
Metallica Haha skottkartan. 😂Vad fasiken håller man på med? Formen är skrämmande dålig senaste veckorna.
LaumannBingo Jag kände mig lugnare för ett tag sen men nu är vi tillbaka där vi var vid förlustsviten. Jag är genuint orolig att vi kvalar just nu, ser inte hur vi ska rädda upp det här