Kjeppkinesen Lukkinen Elie - Bakke - Kovács Den vill jag se. Så sjukt typiskt att vi skulle släppa femman.
Mackan00 Lukkinen den kedjan ger en gnutta hopp om jag ska vara ärlig. Den kedjan har allt man kan önska.
Lukkinen Mitt i allt jävla elände måste jag säga att jag är imponerad av Kovács. Bäst på isen och bäst bakom micken. Många rätt från honom.
klingan12 Har senaste 5 matcherna insett att jag inte orkar bry mig längre. Får gå som de går, åker vi ur så äre så. Sist i tabellen ny och inget som pekar åt rätt håll. Avgå alla, lägg ner skiten!
Mackan00 Lukkinen men vad har vi för konkurrenskraftigt utöver den kedjan om man ska vara realistisk? Bortsett från den kedjan så ser det sett till form extremt svagt ut…
Lukkinen Mackan00 Det är svårt, vi har en massa spelare som inte är gjorda för att gneta i ett bottengäng. PJ trodde det var ett topp 4-lag han värvade till när han satte ihop detta lag
Coaches challenge Nisse217 Kan ju bara betyda att dom fått dessa instruktioner eller att dom är för slöa och inte orkar bli trötta
Kjeppkinesen Ge inte puckenskrället till Bernskrället. Han vet ju inte ens vilken dag det är. Ser full ut på isen.
Durkslagstofflan Grabbarna i fjärde är som vanligt värda att få göra ett mål med allt sitt slit. Känns som de har mest off. zon tid av hela gänget
Lukkinen Kjeppkinesen Till nästa match så ska man ge fan i att ändra i kedjorna. Spela de som har “fungerat”. Nästa match hälsar vi på hos Kommunen. Då är det sällan något “fugerar”, ens när vi inte är helt under isen.
Babba Thebourne Nu tog ju i och för sig FBK guld med det laget som PJ byggde säsongen han fick sparken men i övrigt håller jag med dig.