Coaches challenge Varför byter alla spelare så fort dom tappar pucken i offensiv zon. Deras spelare är ju mist lika trötta i det läget. Sätt press liksom
Lukkinen Noah Steen har fått för sig att det är coolt att glida omkring med lika mycket ansiktsuttryck som en uppblåsbar barbara när han gjort mål. Tönt
HlinkaHlavac KirunaBo Det som fattas nu är en bara 5a och avstängning på någon, Lennström kanske? Det hade varit bra för oss
Lukkinen Mackan00 ställer mig frågande till varför dom två inte spelar i samma kedja. Elie - Bakke - Kovács
Kjeppkinesen Lukkinen Elie - Bakke - Kovács Den vill jag se. Så sjukt typiskt att vi skulle släppa femman.
Mackan00 Lukkinen den kedjan ger en gnutta hopp om jag ska vara ärlig. Den kedjan har allt man kan önska.
Mackan00 Lukkinen men vad har vi för konkurrenskraftigt utöver den kedjan om man ska vara realistisk? Bortsett från den kedjan så ser det sett till form extremt svagt ut…
Coaches challenge Nisse217 Kan ju bara betyda att dom fått dessa instruktioner eller att dom är för slöa och inte orkar bli trötta