Kallzon Gråtgesten Kovacs hamnade, som så ofta, i händelsernas centrum även på andra sätt. I den andra perioden blev han utvisad efter gruff med Kieffer Bellows och på väg mot utvisningsbåset vinkade han mot någon i publiken och gjorde sedan en gråtgest innan han satte sig ner. – Det är kul. Det är gamla gubbar på läktaren som står och visar fingret, så det är kul att visa lite känslor, säger han. Hur reagerade de på ditt svar? – Han vart ganska tyst och satte sig ner. Det är jävligt skoj och jag njuter av det. SHL: Linköping slog Brynäs • Kovacs stora show – hånade publiken
[raderad] Kallzon han börjar växa ut till en ny jämtin! Total idiot som dessutom kan göra mål, såna växer inte på träd😁
Kjeppkinesen Hagel-Harry Det är väldigt mycket kompanikänsla över ett hockeylag. Band of Brothers Cluben edition.
Lukkinen ananas Ha! Hade inget sjukt i åtanke när jag skrev det men inser hur det låter. Bjuder på den 😉
MTCluben Är på fest i Åbylund där vi kollade matchen. Sex LHC:are och 2 diehard brynäsare. Nu drar vi vidare mot Olearys 🍻
Kjeppkinesen SnipernPyatt2 Laget ser bra mycket roligare ut utan Shore Tycker jag inte. Shore har varit bra på sistone.
Metallica Vill se mer av Krantz! Han ser nästan ut som Dolph Lundgren i Rocky för tusan. Kan bli en spännande spelare. Riktigt patetiskt av brynäsarna som stannade kvar i arenan för att bua åt honom när han skulle kliva av isen efter sin intervju.
Lukkinen Fantastiskt kul att Kovács vuxit ut till en ledare i laget, inte bara stjärnspelare längre. Däremot tycker jag bestämt att han INTE ska ha ett A på bröstet nästa säsong. Med en sådan bokstav kommer ett sorts informellt ansvar att vara ett föredöme på isen. Kovács ska inte hållas tillbaka av några tyglar alls. Han ska vara precis som han är nu; en fantastiskt härlig pain in the ass som vinner matcher åt oss och som motståndarspelarna och motståndarfansen spyr på!
Skäggets Lukkinen Däremot tycker jag bestämt att han INTE ska ha ett A på bröstet nästa säsong. Med en sådan bokstav kommer ett sorts informellt ansvar att vara ett föredöme på isen. Kovács ska inte hållas tillbaka av några tyglar alls. Helt rätt!
[raderad] Länge sedan hockeyn kändes lika rolig som den gjort senaste dagarna. Hoppas hoppas elie är tillbaka snart också! Och att öhrat får spela om norén är borta!
Sillen Kjeppkinesen Varför ens ha en app om det ska stå fel i appen hela tiden? Tips är att kolla på Swehockey istället ☺️
Lukkinen Vill tillägga en sak; mycket bra av tränarna att de plockade Igna efter “bara” tre mål. Han kom in i matchen helt fel och det är viktigt att de som bestämmer har bollar nog att agera tillräckligt tidigt. Där och då vände vi matchen och vann, det hade vi förmodligen inte gjort om de väntat ytterligare ett eller några mål.
Kjeppkinesen Lukkinen Vill tillägga en sak; mycket bra av tränarna att de plockade Igna efter “bara” tre mål. Han kom in i matchen helt fel och det är viktigt att de som bestämmer har bollar nog att agera tillräckligt tidigt. Där och då vände vi matchen och vann, det hade vi förmodligen inte gjort om de väntat ytterligare ett eller några mål. Hela tränarstaben är ruggiga matchcoacher. Tar time out i rätt lägen, lirar helt rätt killar nästintill hela tiden (förutom när Myren får för mycket istid med Martin), vågar byta ut en ohet målvakt innan matchen är körd. De agerar som fan! Helt orädda. Gillart starkt!
Hockeytröjan wow! Älskar Kovacs och Myren just nu. Hoppas att de flög upp till Gävle så Kovacs hinner in på Bar Kusinen precis innan stängning. Det är han värd!
MTCluben JofaTitan oironiskt nog Mjölby för killen, hans tjej tror jag är från Kisahållet 😂 Definitivt östgöte iaf