Skäggets
Och jag tänker såhär, vad menar du när du kallar dig supporter?
Tror just att det är begreppet ”supporterkrönika” som får folk att reagera på dina inte så supportande texter.
Själv skulle jag inte kalla mig supporter. Vore lögnaktigt om jag gjort, jag är lokalpatriot som verkligen älskar Linköping. Så ser min infallsvinkel ut till mitt engagemang för Cluben.
Jag har under många år varit galen på vår organisation, jag är ingen ”i vårt och torr supporter”. Träffar många spelare, tycker inte det är jag som ska fjäska för dem, tvärt om.
Jag har inget emot att man kallar sig supporter. Men det är en mer cuckad relation till laget. Når jag tänker på supportrar, så tänker jag på enögda 14årigar som ser spelarna i laget som idoler.
Definiera bättre vilken typ av skribet du vill vara, var det, men be Corren ändra din ”Line by bild (pun intended)”
Något om hjärta, men kritiska ögon kanske? Go wild!
Kallar man sig supporterkrönikör, har man handbojat sig själv, och det är nog något som skulle vara mer intressant för Lhc sociala medier.
Nu kallas du supporterkrönikör.
Men försöker istället vara den journalist som vår Bergholtson långt ifrån behärskar.
journalist och krönikör är vitt skilda saker. Krönikörer kallas just krönikörer, för att de inte kallar sig journalister.
Du behöver välja tänker jag.