[raderad] Den där bilden, jag vet inte ja. Får mig mer att tycka synd om stackarn.
Känns ovärdigt på något sätt.
Tänk er själva att behöva stå ut med all skit från alla snåla småkukspåvar med grovt talfel i två år och bara ta allting rätt upp.
Nae, Anton, du förtjänar bättre. Stå upp för dig själv och lämna skutan. Det var inte du som sänkte den och du gjorde ett bra försök att rädda den.