Metallica Tar emot att säga det men lägger till back-Myrenberg på min flopplista. Får inga bra vibbar där. Avslutade förra säsongen riktigt svagt (rimligt efter skadan) och skvätte puckar i matchen mot Växjö förra veckan. Tror det blir en Hävelid 2.0 där tyvärr.
Suomalainen Metallica Kändes som att folk målade upp honom som en frälsare i hans frånvaro förra säsongen. Visst han gjorde det stundtals bra säsongen innan men så bra var han knappast…
HVåkerur Flipp: Martin, bästa back i laget Vrana, 40+ poäng Shore, gör allt för cluben o sliter som ett djur Flopp: Karlström Zion Södergren
ananas Flipp Vrana - överträffar de högt ställda förväntningarna Martin - spelar till sig ett kontrakt i Schweiz nästa säsong Bakke - skriver nytt kontrakt och går in som C1 nästa säsong, om inte NHL tar honom Kokkonen - Fanten light Ignatjew - Högga minus monsterräddningarna Öhrqvist - tar en ordinarie tröja Flopp Je. Myrenberg - kommer konkurreras ut av Ignatjew Jo. Myrenberg - inte sig lik efter skadan, ner i HA nästa år Ty Rattie - för långt ner i hierarkin, inte samma impact som tidigare Nybeck - kommer få spela för långt ner i laget och hans offensiva uppsida kommer inte synas där J. Johnsson - kommer fasas ur laget och glömmas bort Norén - lånas ut innan säsongens slut Bernhardt - som den dåliga versionen av Hulta Kokkonen, Bakke och Vrana har jag bara magkänslan att gå på. Övriga är bedömda på två försäsongsmatcher och ev. tidigare säsonger.
Kjeppkinesen Tar emot att lista floppar. För då ska en liten del av en sitta och hoppas på att spelaren floppar så man får rätt. Men jag gör ett försök: Flipp: Shore, Bernhardt och Öhrqvist Flopp: Lawner, Norén och publiksiffran.
Debruyne Debruyne Debruyne Flopp - Nordamerika , (Säsongen i stort) Flipp - Norge Tyvärr rätt bra på’t såhär 18 omgångar in
Metallica Sista chansen att lägga till några namn. Flipp: Kokkonen, Karlström, Vrana Flopp: HV:s maskot
Målaren Metallica Flipp: Kokkonen, Karlström, Vrana När tycker ni Vrana räknas som en flipp? Känns som att det vill till en jäkla prestation för att han ska räknas som en flipp. Vad är era förväntningar?
DragskottsDan Alltid läskigt att lägga dessa med risk att man får det uppkört där solen aldrig skiner i mitten av sässen.. meeeen: Flipp: Karla, Rattie, Kokkonen och Igge Flopp: Bernhardt och Nybeck
DragskottsDan Målaren Förväntningar är runt 40 pinnar. Flipp skulle han bli om han gör 50+ skulle jag säga 🙂
Metallica Målaren När tycker ni Vrana räknas som en flipp? Känns som att det vill till en jäkla prestation för att han ska räknas som en flipp. Vad är era förväntningar? Över 20 mål = flipp. SHL är en liga med disciplinerade lag. Bara fyra spelare i hela ligan som gjorde över 20 mål förra säsongen. Han borde typ få oändligt med istid i PP.