alfie Äh, tycker bara det är kul o lyssna på tjorven. Låter som en riktig profil! Vore riktigt orättvist om de inte lyckas pilla in en kvittering snart tycker jag.
Cio Verkar som om LHC inte tar onödiga utvisningar. Tre så här långt och alla i första perioden, sen har HV stått för resten. Tycker att det finns en hel del killar som borde få prova på att vara med på försäsongsträningen. Lite tryout inför nästa säsong kanske kunde vara på sin plats.
Kapten Duck Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! Grattis boys! Fy fan vilka vändingar. Så jävla rättvist.
alfie JSM-guld!!!! Fy fan vad gött! 😃 Grattis grabbar! Ni visar gubbarna i a-laget hur det ska se ut!
Ahlberg Jaaaa!!! Fan så jävla fint! Grattis grabbar, gratulationer till tränarna och grattis till Bäckman som iår ingått i Sveriges och världens bästa J20 i och med Cluben och småkronorna! Gött att 2 dagar i rad vända underläge med minuter kvar och våga mest i en förlängning! Att snuva just HV på guldet är bara en underbar bonus.
Ndur Jäkligt kul! Inte helt oväntat att det till slut är Modigs som avgör med ett handledsskott... =)
dagger UNDERBART Finner inga ord om hur jävla stark den här vändningen var, både psykiskt o fysiskt! Om inte herrarna lyckas gör juniorerna det! FISH och FALK till A-laget nästa säsong? ja varför inte! FORZA LINKÖPING
Lukkinen Riktigt stort! Sjukt stor grattis grabbar! Vilken att hämta upp två mål i både semi och final, riktigt starkt! 🙂
lokalpatriot Riktigt fint! Fishen kan verkligen bli hur bra som helst, väldigt komplett och modern hockeyspelare. Nordén gillar jag också som fan.
exile82 Ett stort jäkla grattis grabbar! Återväxten lovar gott! Någon som vet om det finns highlights/klipp från slutspelet? Jag lyckades missa båda matcherna i helgen!
alfie exile82 wroteEtt stort jäkla grattis grabbar! Återväxten lovar gott! Någon som vet om det finns highlights/klipp från slutspelet? Jag lyckades missa båda matcherna i helgen! Här finns alla matcherna i sin helhet. Highlights och repriser målrepriser finns tyvärr inte och det ligger ingen klocka i bild heller så du får sitta ett tag om du vill leta rätt på alla målen, men slutminuterna i både semi- och final är helt klart värt att se!
Tupelo Stort GRATTIS! Så underbart, så härligt, så skönt och sååå mycket hopp som ligger i detta. Tro på att det är möjligt, att förutsättningar finns, att det går att vinna. Det är möjligt att vara bäst. TACK!