Zyber Känns som att LHC har lite sundare tankar.
Tack själv för diskussionen, missminner jag mig inte så har vi diskuterat Västerås och Linköping på ett bra sätt tidigare också 😊 vi har faktiskt ett nära samarbete med Västerås 11:or och spelar regelbundet matcher tillsammans, riktigt kul!
Sunda tankar är ju bra och jag upplever att vi i alla fall försöker erbjuda så mycket som möjligt för alla som vill, även om vi inte alltid när hela vägen fram. Tyvärr blir det ju ändå alltid så att ungdomar blir besvikna uppåt J-åldern då man inte kommer in på det HG man vill till exempel. Det är ju utmaningen med all idrott inbillar jag mig där två stora mål krockar med varandra, bredd och elit. Min högst personliga uppfattning är att kommunikation är oerhört viktigt, förklara och berätta varför verksamheten ser ut som den gör. En annan viktig del är att från början ge alla som vill spela hockey samma grundläggande möjligheter att nå sin fulla potential, så ingen i alla fall ska behöva känna det varit orättvist under redan. Svår balansgång det där med många ingredienser en förening själv inte äger.