Strandell? Var är han?

P22 Elie tillbaka men hamnar i 4e femman med Törna och Bouma. Hoffa utanför. Hur tänker man där med Elie.

De tenderar att varsamt fasa in spelare som har varit skadade. Jag antar att han börjar i fjärde för att i nästa match ta Lawners plats.

Säljer två biljetter till LHC - HV pga sjukdom. 700kr. ( ordinarie pris )

Sektion P Rad 4

Plats 116,117.

Skicka ett meddelande privat till mig

Har inga problem med kedjorna tycker det ser lovande ut. Våra backpar är ju dock en gåta hur vi låter rulla vidare, något måste värvas där. Att konstant ha 3-4 allsvenska backar varje match kostar oss enormt. Snälla Myrenberg bli frisk!

MrNebbiolo Att konstant ha 3-4 allsvenska

Hopplöst att vi aldrig får träff på våra hockeyallsvenska värvningar.

Hoppas det bråket från träningen blir ett slags väckarklocka för spelarna. Det behöver inte vara negativt, ibland behövs det lite heta känslor på träningen så dom ska fatta det!

Kjeppkinesen Underligt. Strandell är ju bättre än tre av backarna i den där uppställningen.

Intressant match nu när vi saknar huvudtränare. Har vi spelare som kan axla en större ledarroll? Finns det något hjärta hos spelare som Shore, Elie och Kovacs? Kan Heljanko visa varför han värvades?

Hoppas vi sjunger ut fiskrenset idag!

Ja verkar inte som Strandell är sjuk/skadad utan bara petad. Så Aronsson Norén Kreù går före Strandell. Jeff nöjd nu när han tillfället tagit rodret antar jag!

Hur fan kan man peta Strandell när alternativ saknas.

Svårt att få bättre läge mot Frölunda borta, både Tömmernes och Egli borta. Ska vi tippa på att vi gör ett mål totalt och det sker i PP?

Russell, Shore och Rattie. Hoppas succén fortsätter

Tyckte både Jakobs och Fantenberg såg extremt besvikna och uppgivna ut

Hur kan Lawner gå före hofbauer😴

Där måste Bouma spela död förfan. Gå ut i omklädningsrummet rangling som en fyllegubbe.

SOLKLAR Femma!

Håll käft westberg