Jag ska gå på den matchen, dock med DIF-polare som det ser ut just nu (blää ) men jag ska se vad jag kan göra, isånnafall skulle det vara trevligt 13ulow! :lol:
LHCare i Stockholm!
Är det nån som har koll på om LHC - Brynäs på lördag visas nånstans i Stockholm på nån krog eller liknande? Det är ju samtidigt som Premier League så chanserna är väl inte så bra är jag rädd.
Enligt sportbar.nu ska Ericas Hemlagat (Ringvägen 151) visa den men jag vågar inte lita på såna sidor så om nån av er har information om vart man kan bege sig på lördag så vore jag tacksam!
13ulow, när jag bodde på annan ort så brukade jag säga till på sportbaren innan så brukade de kunna fixa så att den visades på åtminstone någon av TV-apparaterna. Lycka till!
Bobo wroteJag bor i Uppsala, vi hade några till här förut, vet inte om de finns kvar här? vi åkte på lite matcher till både Brynäs, SSK och DIF bla
Jag bor också i Uppsala. Hör gärna av er om det händer nåt.
Då var det dags för semifinal i storstan!
Dessutom är det lördagsmatch så kanske passar det att sluta upp någonstans innan match. En öl eller två innan man tar sin plats på Hovet skulle väl kunna vara nåt?
Ny säsong, nya stockholmsmatcher, nya försök!
Nån som ska på matchen ikväll och som är sugen på att ta nån öl innan?
13ulow wroteNy säsong, nya stockholmsmatcher, nya försök!
Jag kommer. Kan dock inte köra någon öl ikväll. Men vi kan väl sikta på att köra samling nästa match?
Robie wrote13ulow wroteNy säsong, nya stockholmsmatcher, nya försök!
Jag kommer. Kan dock inte köra någon öl ikväll. Men vi kan väl sikta på att köra samling nästa match?
Missade ditt svar igår. Satt och uppdaterade sidan för att kolla om det kommit några nya inlägg, men jag hade tydligen blivit utloggad så jag fick inte den vanliga färgindikationen för nytt meddelande...
Anyhow, nästa match, eller nån match på nån sportbar eller nåt kan ju vara en bra idé! Vi hörs här om lämpligt tillfälle!
Nån mer som är intresserad?
Ny säsong, ny entusiasm!
Det finns plats i tv-soffan i Hammarby Sjöstad idag för den som är sugen!
Det är bara att höra av sig!
13ulow wroteNy säsong, ny entusiasm!
Bra styrt i lördags! Sen blir ju allt så mycket trevligare med seger 8)
Vore kul att få kontakt med ännu fler LHC-supportrar i Stockholm för att försöka ses ett större gäng några gånger per säsong. Tveka inte att skicka PM till mig eller 13ulow!
howswedeitis wrote13ulow wroteNy säsong, ny entusiasm!
Bra styrt i lördags! Sen blir ju allt så mycket trevligare med seger 8)
Vore kul att få kontakt med ännu fler LHC-supportrar i Stockholm för att försöka ses ett större gäng några gånger per säsong. Tveka inte att skicka PM till mig eller 13ulow!
Tack själv! Det gick ju vägen Och tack för lektionen i NHL 19 :lol:
Jag har lovat en kollega att bjuda med honom nästa gång och sen finns det ju nån till i vänskapskretsen som borde kunna dyka upp.
[mention]13ulow[/mention] [mention]howswedeitis[/mention]
Hittade den här gamla tråden och undrar om det fortfarande kollas på matcher tillsammans i Stockholm? Jag flyttade till Uppsala för ett år sedan, jobbar i Stockholm och behöver folk i min geografiska närhet som jag kan klaga, gnälla, fira och glädjas med under matchdagar. Börjar bli jävligt svältfödd.
Jag kan gå i god för att [mention]gskogens[/mention] är ett bra umgänge.
Han gillar öl, träklubbor, britt-influerad pop/rock och Cluben.
Hockeytröjan wroteJag kan gå i god för att @[raderad] är ett bra umgänge.
Han gillar öl, träklubbor, britt-influerad pop/rock och Cluben.
.....i exakt den ordningen.
Haha, bra där. Jag kollar givetvis fortfarande LHC men vi har inte kör vidare med nåt Bullen-mys. Men det finns ju inget som hindrar att vi återupptar det!
Jag bor i närheten av Gullmarsplan. Är det öldrickande på schemat låter det som lättare att ses på nån sportbar om du ska bränna till Uppsala efteråt tänker jag. Om inte så finns det plats i soffan hemma, nu när Hockeytröjan gott i god för dig ?
13ulow wroteHaha, bra där. Jag kollar givetvis fortfarande LHC men vi har inte kör vidare med nåt Bullen-mys. Men det finns ju inget som hindrar att vi återupptar det!
Jag bor i närheten av Gullmarsplan. Är det öldrickande på schemat låter det som lättare att ses på nån sportbar om du ska bränna till Uppsala efteråt tänker jag. Om inte så finns det plats i soffan hemma, nu när Hockeytröjan gott i god för dig ?
Jag var över hos 13ulow förra säsongen och kan bekräfta att såväl soffa som öl höll hög kvalitet.
Hade varit kul att dra ihop ett större gäng till någon match och se på en bar med lite käk!
Nästan så man skulle dra upp till Sthlm för det där. Låter ju astrevligt!
Vi får väl köra samma tema i Linköping..
Hockeytröjan wroteNästan så man skulle dra upp till Sthlm för det där. Låter ju astrevligt!
Hehe, du är så klart välkommen du också! Varför inte nån gång när jag har brorsan på besök? Det händer ju lite då och då.
13ulow wroteHockeytröjan wroteNästan så man skulle dra upp till Sthlm för det där. Låter ju astrevligt!
Hehe, du är så klart välkommen du också! Varför inte nån gång när jag har brorsan på besök? Det händer ju lite då och då.
[mention]Hockeytröjan[/mention]
Kom! Det finns en luftmadrass i Uppsala till dig om det krisar med boende
Men vafan, det här är ju asnajs! Öl/soffa, spoertbar....jag är på allt!
Slänger ut ett förslag på remiss: styra upp något redan till Leksands-matchen nästa torsdag? Känner att jag behöver en stödgrupp för att hantera den ångesten.