Totalt ångest. Skönt med tidig match. Så slipper man vänta till 1803 LHC - Växjö 0-1

Nu kan man stänga av 1518 istället 😐

Matte Känner faktiskt ingen ångest alls. Antingen börjar man vinna fler matcher och hittar en bättre grundspel eller så tror jag Östman får sparken i december. Vi får väl se var det tar vägen.

Man behöver nog vinna både idag och på torsdag hemma mot Leksand för sedan är det fyra raka bortamatcher mot tufft motstånd. Tufft läge men laget har satt sig själv i denna situation.

Metallica Känner faktiskt ingen ångest alls. Antingen börjar man vinna fler matcher och hittar en bättre grundspel eller så tror jag Östman får sparken i december. Vi får väl se var det tar vägen

Håller med.

Jag hoppas att Cluben ska vinna varje match (även idag) men bryr mig just nu inte om det blir vinst eller förlust.

Metallica

LHC har sen 92 varit en stor del av mitt liv.

Men i år, känner nästan inget för laget vi ställer på isen. Är nästan likgiltig om det blir vinst eller förlust.

känns som att robert olsson resten av säsongen är en möjlighet om vi inte vinner ikväll.

Matte Håller med. Förra året kände man för laget. Iår känner man inte ett skit. Det känns viljelöst. De enda som visar vilja är fjärdekedjan och i viss mån Ehn och Ljungh.

Märklig situation vi har hamnat i. På något sätt så känns det som att det enbart är loj inställning från spelare och ledare som har gjort att vi är där vi är. Visst saknar vi grundspel, men det är så pass skickliga spelare vi har att vi ganska lätt åtminstone ska ligga i mitten av tabellen.

Dagens drabbning då? Skulle säga typisk X-match där vi förlorar i förlängning.

Klubban Förra året kände man för laget. Iår känner man inte ett skit. Det känns viljelöst.

Precis! Därför stod man kvar och applåderade laget trots att de åkte ut i fyra raka mot saik. Men de kämpade och gjorde sitt absolut bästa. Så känns det inte alls nu

WillyWonka inte en chans. Han är klar för frölunda till hösten och får fortfarande betalt från SAIK. Vad har han o vinna på att gå in hos oss i ett par månader?

klingan12 Vad har han o vinna på att gå in hos oss i ett par månader?

Det kanske kliar i hans fingrar? Vissa typer blir lätt rastlösa.

2,65 gånger pengarna på att Växjö vinner på ordinarie tid. Jag brukar sällan betta, men kanske ska dra mitt strå till stacken för Cluben med ett jinxbet?

Jirpo framförallt stör jag mig på att det verkar så initiativlös från ledarsidan. Jag vill se beslut som märks, gör nåt bara - struntar nästan i vad liksom.

Törnas placering i kedjorna är liksom så typiskt, han har en fast plats i topp 2 kedjor och powerplay oavsett vad som händer. Allt rullar liksom bara på utan åtgärder.

... Håller med, inget verkar funka för tillfället & ändå kör man på som vanligt… våga ändra nånting, ge någon annan chansen. Nu gäller det ju inte bara beslutet att spela Törna i PP och en topplina men helt ärligt, det funkar ju inte? Man undrar ju vad tränarna ser så som vi andra inte ser, hur många pinnar har han gjort? 2? Man får ju bilden av att man gett upp & hoppas på det bästa i princip. Likadant på backsidan, att man fortsätter dalta med Aronsson när vi blir fast i egen zon nästan varenda gång han är inne. Kan ju inte bli sämre genom att peta honom & se hur Öhrqvist funkar när han får kontinuerligt med speltid.

Jirpo

Känner lite samma. Man kan snacka om spelidé men vi har ju massor av överbetalda legoknektar i laget. De borde väl kunna göra mål oavsett. Annars har de lurat brallorna av PJ

Just finns väl ingen ”bättre” än Törna. Lawner är skadad och fjärde ska vi ge fan i att röra.

Hagel-Harry Tycker det där är en lurig fråga, visst fjärde gör det riktigt bra.

Men får vi ut mest av att ha en fjärde som funkar & att dom andra tre inte kuggar i eller kan vi få ut mer av att byta plats på t.ex Hoffa & törna.

Fjärde kanske tappar något men andra kanske kan blixtra till istället

Vinner vi inte idag så kommer jag säga upp Cmore-abonnemanget, ta bort kontot på forat och riva mitt medlemskap.