Pucken För fan ta en time out nu och väck laget annars har Östman många spelare att bänka till nästa match
Mcnugget Det här måste vara en av dom tråkigaste matcherna jag har sett i hela mitt Liv. Händer ju absolut ingenting. Skulle inte vi vakna idag? 0 poäng från Russell på 7 matcher 0 poäng från Little på 7 matcher 1 poäng från Elie på 7 matcher
Lukkinen Nej, man ska inte klaga på de som skapar stämning men det gör jag ändå! Stör mig något enormt på snubben som när han tycker att klacken sjunger för tyst tokbrölar extra högt, helt out of pitch och takt. Det blir inte bättre av det!
NorthLondonForever Det är ungefär den här tiden på året och efter en sån här period som forat brukar börja ropa efter frälsaren Lantosi….
Metallica Uffe Oboy Russell har tyvärr gått ner sig totalt sedan han fick barn. Får han inte sova något? Tur att man skickade in Lawner och Törna för att väcka honom.. Lite skillnad när en tidigare helt iskall Ljungh fick en stekhet Rattie bredvid sig. Noll mål hemma mot Malmö kan ju aldrig vara något annat än kraftigt underkänt. Grundspelet är bedrövligt, publiken har börjat ge upp och Östman gör sig osams med sin exotiska krydda.
NorthLondonForever Uffe Oboy Russell har tyvärr gått ner sig totalt sedan han fick barn. Får han inte sova något? Detsamma gäller Elie. Står o tomglor 1:30 för att sen åka på byte. Obviously.
Lukkinen Obegripligt att vi vinner skotten i andra. Känns som att vi hela tiden varit i vår försvarszon.
Lukkinen DragskottsDan Är matchen lika beige på tv som på plats eller? Guess so. Det är trots allt samma match
Cluben89 Känns som en här match mycket väl kan avgöras på ett höstlöv från blå som studsar pinball in i kassen och sett till hur de 2 lagen spelar försvar är det ju betydligt mer sannolikt att det är vi som får ett sådant mål i röven. Vi ligger så sinnessjukt lågt ner i zon med våra forwards så att Malmös backar får oceaner av yta och tid uppe på blå.
Rob Skapar inte mycket till lägen, får ett PP-läge mot seriens sämsta BP-lag med råge och mäktar alltså med 0(!) skott på mål under dessa två minuter. Värdelöst!
alfie Vi får tacka Helgankan att vi inte ligger under. Sjukt att Malmö bara har 10 skott på mål. Varenda skott är ju i farliga lägen känns det som. Vi har förtvivlat svårt att få till ordnat spel i anfallszon. Enorm skillnad i presspel melllan Cluben och Malmö. Känns som vi har tidsnöd hela tiden medan Malmö kan snurra runt och ha ganska god tid på sig att hitta olika alternativ offensivt. Lawners bästa match hittills?