BK_Robbi I vilken bok är det en bra match?
I attitydens och inställningens bok. Kämparglöden har för ofta inte funnits där under matcherna, det har varit för bekvämt allt för ofta. Den var för dålig i lördags också, Skellefteå-matchen borta är den enda matchen som vi spelat väldigt bra i. Men annars var den i lördags lite mer attityd och bättre krigarinställning i än vad det varit i många andra matcher. Men de kan fan bättre, jag hoppas vi får se ett hungrigt, fartfyllt lag idag, gärna med lite fler pass som sitter på bladet och lite jävlar anamma, fler tacklingar överlag vore trevligt och se, men även betydligt fler täckta skott.
Jag vill se att man ställer Heljanko då han gjorde det bra förra veckan, det var det som just såg bra ut förra veckan också. Vore kul och se hur taggad Lawner är på att spela, så jag hoppas han får lite speltid idag, gärna i tredje kedjan. Så kan man peta upp Rattie till andra kedjan eller första kedjan och peta ner Törna till fjärde kedjan. Produktionen behöver öka på kedja 1 och framförallt på kedja 2.