Jag kan faktiskt säga att Calle Gunnarsson ifjol inte höll högre klass än vad både Lidman, Svensson och Dahla gör nu. Enda skillnaden är att han har rutin från seniorsammanhang i Örebro sedan tidigare. Jag är trött på snacket att man inte kan gå med fulla kedjor, det är ju helt och hållet självförvållat. Så fort någon skada dyker upp ska man ge sig ut och värva, visst då kan ni som tycker så ansvara för ekonomin. Att matcha juniorerna är ju tillfälligt, och jag undrar om ni som yttrar er överhuvudtaget sett dessa tre backar spela överhuvudtaget? Jag vet att dem skulle göra minst lika bra ifrån sig som Calle - alla tre spelar nämligen ett väldigt enkelt backspel precis som Calle. Det handlar inte om att ösa in 15 mål på den chansen man får utan att rensa upp i egen zon. De har både kropp och spel att klara av det. Men jag glömde, LHC har ju för dåligt juniorlag. Konstigt då att varenda elitserieklubb förutom LHC som dessutom har sämre juniorlag kan matcha sina juniorer när skador uppkommer. Vad beror det på? Jo feghet i LHC, inte att man har för dåligt juniorlag. Jävla idioti det börjar likna.
Vem har sagt att juniorer ska vända hela säsongen? Det handlar ju för guds skull om att avlasta de spelarna man har och låta spelarna man har spela på sina rätta positioner. Dessutom kan inte jag säga att någon fått en ärlig chans i LHC förutom Calle. Junland har absolut inte fått en ärlig chans. Och apropå det är ingen lek vi sysslar med så kan man ju fråga sig vad GP, Ackeström och Luoma gör i LHC isåfall.