HlinkaHlavac NorthLondonForever Thörna har varit iskall och belönas med en plats i den lina som ska leda laget. Vansinne. Det är så Östman alltid jobbat tyvärr.
NorthLondonForever HlinkaHlavac Varje år när man får in lite (på pappret) spets tänker man att då kan Thörna få lira i de lägre linorna där han faktiskt är bra som rollspelare. Men likt en sån där docka man slår ner i ett hål på Liseberg dyker han än säsong efter säsong upp i pp och en ledande lina.
Matte Så detta är inte kontaktat? Kommer ihåg att vi fick ett mål bortdömt för några säsongen sedan. När våran spelare nuddade målvaktens klubba.
Durkslagstofflan Rob Instämmer. Visst kontakten är väl inte så “hård” men likväl hade det där plockats bort för oss. 100%
Cluben89 Cluben89 hade ju garanterat iaf räckt som motivering för att döma bort det om det var vårt mål…
NorthLondonForever Cluben89 Österberg ska väl visa att han minsann inte är en hemmadomare bara för att han är från stan och växt upp i Stångebro. Aldrig fattat hur han kan få våra matcher, kan bara bli fel.
Vinhandlarn Rob det är så sjukt jävla inkonsekvent och sån verklighetsfrånvänd bedömning. HUR fan kan det tillåtas
Hagel-Harry Jag tänker att vi vänder detta och vinner med 5-2. Period 2 är starten på vår nya säsong.
P22 Det är så dåligt! Inget driv och jävlar anamma från LHC. Dåligt start. Byt tillbaka kedjorna som förr. Så dumt kreu!
NimaVonSlätta Jag får lust att åter upprepa orden mot Kreu från tabben i kvart 1. Får fan bita mig i tungan