Rob Matte Kontakt med målvakt är efter pucken passerar?! Han är ju på honom innan pucken kom så vitt jag kunde se… 🙄
8-0 Kallzon det var väl årsdag nyligen för de svenska supportrarna som blev skjutna i samband med en landskap. Kan vara något med det Stämmer, det är därför.
Cluben89 Rob samt han är inne i målgård framför målvakt och står i vägen… har man börjat tillåta det nu? 🤔
alfie Helt okej spelmässigt hittills ändå. Hade de inte gjort sitt pissmål hade jag sagt bra start. Redan skapt flera bra lägen.
Durkslagstofflan Rob Instämmer. Visst kontakten är väl inte så “hård” men likväl hade det där plockats bort för oss. 100%
Vinhandlarn Rob det är så sjukt jävla inkonsekvent och sån verklighetsfrånvänd bedömning. HUR fan kan det tillåtas
NorthLondonForever Thörna har gjort 1 p, Rattie leder interna poängligan. Även om man vill ha ut mer av Rattie spelmässigt såg jag inte den komma, än mindre förstår jag den. Thörna har varit iskall och belönas med en plats i den lina som ska leda laget. Vansinne.
HlinkaHlavac NorthLondonForever Thörna har varit iskall och belönas med en plats i den lina som ska leda laget. Vansinne. Det är så Östman alltid jobbat tyvärr.