Äh va fan ett mål upp. 1:11 boxplay och sen kör vi!
Linköping - Växjö, 25/1 - 19:00 (TV4 Sport Live 2)
Ok ät bajs vad enkelt.
Amen dra åt helvete!
Häpp.
Vad enkelt! Det är kört!
då var den här matchen körd
Kvarvarande 16 matcher har vi Luleå 2ggr, CSKANK och Kommunen kvar. Kul!
Ljungh är så klen med puck. Ingen jävlar anamma i honom.
Tur att vi är hemmastarka iaf
Cluben89 Att han kollar länge har jag aldrig sagt, det jag menar med att beundra sin passning & stirrar efter pucken är att allt hans fokus ligger dit han passar och vad det ser ut som inget fokus alls på resten av spelet som är runt honom. Han åker ju faktiskt snett inåt men tittar bara ut mot sargen. Där tycker jag att man har ett ansvar som han inte tar i denna situation.
Och såg att du i ett annat inlägg skrev att mycket av kontakten tar i hakan, det gör väldigt många nord/syd tacklingar och kan man inte köpa det får vi ta bort den typen av tacklingar
krycka idag? han har inte varit bra på 36 matcher
Sjukt sömnigt… kommer på mig själv sväva iväg med annat än fokus på matchen.
Fyfan för att möta Växjö i ex. en kvart
Fy fan om vi möter Växjö i kvarten. Två hemmamatcher med halvfulla läktare och pisstråkig hockey.
Vi saknar spelskicklighet på backsidan.
- Redigerad
Rakt upp och ner patetiska. Bara att erkänna, vi har verkligen inte en suck mot Kommunen. De käkar upp oss så genant enkelt
Nibbanovich kul att det blev en vinst, om ens en personlig! Bra jobbat!
Händer ingenting. Kör bara samma race hela tiden. Ta timeout som Växjö gjorde i början och visa vi vill ta poäng. Ser en liten tendens att LHC inte lika starka nu. Mer ojämna. Vi har kommit ner på jorden. Dags för Högberg vila på lördag så Myrenberg får köra lite också.
Bra musik i pauserna iallafall.
In med Leier och Greco till nästa match. Forwardssidan känns tunn nu.