God Jul Och Gott Nytt ÅR 🎄

Jag önskar er alla en fridefull jul och en underbar början på det nya året.

Jag hoppas att 2024 blir ett bra år för alla er, och att ni ser fram emot året när vi ska spela slutspel igen efter alla år av bedrövelse.

So have a nice Christmas Eve ’til we meet again.

God jul och gott jävla slutspel 2024.

Nästa år ska vi spela minst kvartsfinal. Samtidigt som hv spelar slutspel mot allsvenskan.

Syns i hallen!

God ju allesammans, ses Annandagen & ger de troende vad de förtjänar!

2 dagar kvar till hemmamatchen mot HV Skjuter Snett- mot fullsatt, folkfest, vinst och 3 poäng! ❤️🤍💙 🏒🏒 God jul Bullen! 🎅🥳🎄

Tenor -

God jul på er!!! För att trilla över 5000 kalorier idag avslutas denna julafton med lite hämtkäk från Donken & Varning för Jönssonligan på TV.

Ses i övermorgon!

6 dagar senare

Gott Nytt År alla vänner av LHC som trivs här på Bullen.

Nu går vi mot en trevlig vårsäsong med många goa poäng till vår växande pott.

I år är vi ett vinnande topplag som är riktigt jobbiga att möta.

Har haft ett helvete till liv sista månaderna. Men alla era inlägg får livet att bli lite lite lättare. Gott nytt år till er alla.

NimaVonSlätta Har haft ett helvete till liv sista månaderna. Men alla era inlägg får livet att bli lite lite lättare. Gott nytt år till er alla.

Hoppas det här nya året kommer bli mycket bättre för dig, och att solen lyser in i dit liv.

NimaVonSlätta tråkigt höra 😔 du nämnde separation tidigare och jag hoppas livet snart blir ljusare för dig. Du är som alla en viktig del av Bullen 🤗

Bättre Nytt År 2024 önskar jag dig!