Blir en svår match. Ingenting talar för vinst.
Hur ställer vi upp i tredje och fjärde? Såhär kanske:
Leier - Costmar - Gallo
Bouma - Ehn - JojjeTrollkarl.
Blir en svår match. Ingenting talar för vinst.
Hur ställer vi upp i tredje och fjärde? Såhär kanske:
Leier - Costmar - Gallo
Om Östman har på sig jultröjan så vinner vi denna också
Kjeppkinesen Hur ställer vi upp i tredje och fjärde? Såhär kanske:
Leier - Costmar - Gallo
Ja det ser väl ok ut med de friska spelare vi har att tillgå. Jag förutsätter att man tar med Westin också upp till Dalarna också. Vem av Westin och Weigelt som ska bli extra spelaren får väl dagsformen avgöra. Jag tror precis som du att det bästa är att Costmar går in och centrar den tre linan.
7 inlägg dagen innan match. Misstänker att många har glömt av att det är match imorgon
Forza Greco!
Matchen mot LIF kan klassas som en träningsmatch inför Hv
Leier - Costner - Gallo
Bouma - Ehn - Weigelt
Och topp 6 intakt känns väl som en lågoddsare i Bystedt/Wagner(+Punghs) frånvaro. Som sagt, bra lösning av PJ att ta in GW och hushålla med stålarna. Ska bli kul o se honom i Cluben igen.
Drar och har dragit ett stort lass på jobbet en liten period nu. Är så oerhört taggad på att få lite andrum och kolla in cluben nu äntligen efter uppehållet!
Även här en galen period på jobbet och knappt man kan andas mellan varven. Då är det underbart att man får lägga datorn åt sidan ikväll och får se laget lira igen! En till match som vi vinner om vi ska fortsätta med topplagsbeteende. Framåt!
Match efter uppehåll kommer per automatik med en dålig känsla. Hoppas att “nya” LHC kan motbevisa mina tvivel.
Kan inte fatta att det är match igen. Kanske lika bra med en torsk så att de är påkopplade 26:e. Annars hade ett stabilt och övertygande spel inkl 3 pinnar också funkat.
@Vinhandlarn och @MrNebbiolo får ta det piano på jobbet. Ingen kommer att tacka er .
Om LHC redan har HV-matchen i bakhuvudet ( det räcker med 1%) så kommer vi förlora denna matchen. :-/
FORZA CLUBEN IN MED PUCKEN
HOCKEY får ta det piano på jobbet. Ingen kommer att tacka er
.
Det där kompis är det viktigaste life-hacket av alla.
Ställda inför faktum på dödsbädden ångrar nästan alla (har gjorts studier) sina prioriteringar genom livet. Inför liemannen önskar vi människor vi hade jobbat mindre, brytt oss mindre om karriär och statussymboler för att istället ägna tid och energi åt familj, släkt, vänner, intressen som skänker glädje och inte minst fylla det med så mycket kärlek som möjligt. Eller hur kjeppis @Kjeppkinesen
Sen måste ju cashen in och jobbet behållas, no doubt. Men @HOCKEY har så rätt… ingen kommer tacka oss i slutänden.
Aronsson med Fantenberg! Intressant backpar jag har länge viljat se dem spela ihop.