Lejon-Fantasten Aronsson med Fantenberg! Intressant backpar 🍻 jag har länge viljat se dem spela ihop.
Metallica Lejon-Fantasten Aronsson med Fantenberg! Intressant backpar 🍻 jag har länge viljat se dem spela ihop. Ja, såhär på förhand gillar jag också detta backpar. Hade suttit fint med poäng ikväll!
Stolpe ut HNez Kul med Aunes Johansson, han är ju en spelare man haft ett EP-öga på denna säsongen! jag trodde han hette Anus i Johansson🥶
Cluben89 Sillen ”Intressen som skänker glädje”…. Att vara clubensupporter är ju utifrån det perspektivet något som är ytterst tveksamt att ägna sig åt då 😅 nej men hoppas fan att denna ökenvandringen är över och det intresset kan skänka mer glädje än det motsatta framöver. Dagens match är världens läge att på allvar visa att vi är i toppen för att stanna där..
Sillen Cluben89 Att vara clubensupporter är ju utifrån det perspektivet något som är ytterst tveksamt att ägna sig åt då Det som inte dödar härdar 😂 Go Cluben 🔵 ⚪️ 🔴
P22 Tror blir svårt ikväll. Vi hade lite flyt senaste mot Leksand borta sist. 0-4 var det va? då Greco 2 mål och målvakten gjorde en tabbe som blev öppet mål för Greco.