HockeyBiraOchBertz Kallzon Jag har haft magsår en gång faktiskt. Gick med det allt för länge innan jag uppsökte vård. Slutade med att mina blodvärden spretade åt höger och vänster. Inget att rekommendera, så cluben får gärna reducera
P22 Tycker Örebro är lite hetare och vinner närkamperna. LHC måste tuffa till sig mer. Känns som dom tar över mer
Vinhandlarn Skulle precis innan målet skriva att fanten inte varit direkt dålig, utan snarare ganska stabil denna match. Så gör han sådär..
Joonas84 Strandberg verkar iallafall gått in ”invisible mode”. Har inte fått mycket uträttat de senaste matcherna.
Tistismet Joonas84 verkar gälla hela laget just nu kan jag tycka? Känns inte alls bra det här. Som att vi är tillbaka i gamla synder. När det väl började gå bra så blir man orolig och bajsar i byxan.
HOCKEY LaumannBingo Tycker inte riktigt att det kuggar i som det ska i kedjorna. Det är något som saknas Japp, vi blir riktigt nedslängda idag. Saknar lite smällar. In och kör nu bara för fan. Hur svårt kan det vara? WL får fan steppa upp också. Skrik/sjung syncat eller håll tyst. Sittplats behöver jag inte ens kommentera.
Kjeppkinesen Mycket bättre andraperiod. Synd att Örebro som vanligt gör mål på allt. Håller med dig @LaumannBingo något saknas.
Cluben89 Kjeppkinesen jag tycker nog ändå spelmässigt första faktiskt var bättre än andra. I vart fall efter målen såg det inget vidare ut imo..
anonymanvandare1 Det är för osäkert i uppspelen, stillastående kedjor på offensiv blå och sen dumpar man bara ner skiten och jagar med en man