Kallzon Missade hela första perioden men hann se en intervju med Russell där han tycker vi gör en “helt okej period”. Sedan går jag in här och ser att ni sågar allt och alla. Det är fan inte enkelt att missa en period 😂
Kjeppkinesen Kallzon Missade hela första perioden men hann se en intervju med Russell där han tycker vi gör en “helt okej period”. Sedan går jag in här och ser att ni sågar allt och alla. Det är fan inte enkelt att missa en period 😂 Så dåligt är det inte. Vi blev bättre ju längre perioden gick. Flera skott i ramen och öppna lägen som borde varit mål. Örebro hade två farliga chanser varav ett blev mål.
Cluben89 Kallzon klart det sågas här, vi ligger ju under… tyckte första perioden var som Russel var inne på helt ok, men lite dåligt med killen instinct när de heta lägena dök upp… typiskt Örebromål i röven…
HockeyBiraOchBertz Öre-obror att göra mål mot cluben så där. Hoppas inte jag träffar på en gnällbältessupporter på ågatan sen, för deras skull
Kjeppkinesen Sjökukens största problem, utöver att han saknar spelkänsla, är att han är dum i huvudet.