jg MrNebbiolo Dock har jag en hel del positiva känslor ändå även om vi skulle torska. Skulle faktiskt kunna acceptera en torsk om det ser fortsatt bra ut i spelet och vi bjuder upp till en ordentlig kamp om poängen. 3-målsunderläge efter 10 min och att vi inte kommit ur bussen däremot, då går proppen…
PuckOut jg att vi inte kommit ur bussen Då borde matchen bli försenad. Att man inte blåser igång, typ.
[raderad] Costmar i en första line. Känns stabilt. Bättre man provar med Leier igen högre upp isåfall
HNEZLXRD Kommer inte ihåg vart det var, men såg någon skriva “Jag är förvånad att Elie hållt så länge” typ igår… Jinx… Hoppas bara att det är lite sjukdom och inte allvarligt…
[raderad] jg tycker det är rätt smart och spara honom om det är en lättare skadekänning. Men PJ måste verkligen lösa så vi blir 14 forwards
JakeC [raderad] Absolut är de galet men bra att Östman inte kör tombola med hela laget och låter kedjorna vara intakt
Metallica Kjeppkinesen Man vill inte göra om i kedjorna. Vilket jag tycker är klokt. Vänta tills matchen har börjat så får vi se om detta stämmer. Släpper LHC in första målet kommer Östman få frispel. Får hoppas att Elie kan spela nästa vecka. Tungt tapp.
East Synd för den kedjan har verkligen varit vår bästa. Framöver kan jag tänka mig att se Elie - Bystedt - Rattie men det får nog vänta. Little och Bystedt har en bra kemi och vi vet att Ljungh/Little inte är optimalt
HNEZLXRD Låt mig omfrasera mig, tycker givetvis det är svinbra att man inte kastar runt igen när detta funkat, menar mer att det är väldigt tydligt hur tunt vårat lag är att Costmar ska lajva stjärna… 😛