Ljungh skickar in 70 pinnar nu när han slipper ha C:ets tyngd på sina axlar!!! SPEEETS
Positiva hörnan
- Vi är det enda laget som har tagit poäng mot Frölunda borta iår. Detta med ett felaktigt matchstraff och underläge med 0-2.
- Vi har 24 hemmamatcher och bara 21 bortamatcher från och med nu. Fördel Cluben!
- Fortsätter vi snitta 3 poäng per spelad hemmatch landar vi på en 7-8 plats.
- Stor kuk, hårig pung. Fantenberg är våran kung.
- Stålhammar.
- Annandagen 2023 hemma mot HV.
Slottsvakten Glöm inte heller att vi får in en spelare med karaktär nu som kan driva laget framåt o öppna upp för vår spets!
- Redigerad
Lyckades med att sluta snusa för ungefär en månad sedan. Första dagarna var verkligen inget roliga. Väldigt rastlös och konstant irriterad. Men nu är det avslutat kapitel. Aldrig mer nikotinslav.
Edit: vill man ha en koppling till LHC så kan ju stressen från matcherna få vem som helst att trycka 2 dosor per match. Men det går alltså att sluta ändå!
Nu ska vi se här. Jo, tittade igenom övriga lags backuppsättning. Inte många som slår oss på fingrarna där. Fanten, Jeppe P, Hävelid och Hultström i spetsen. Övriga 4 är inte kattpiss heller. Läggar man till att vi har en första målis i europeisk toppklass så kan man konstatera att vi har ett riktigt bra försvar.
Ironi var ju inte tillåtet, du bröt det direkt
HEL
VETE
Vad jag är nära på att skriva något djävulskt negativt nu. Well played, Jirpo. Well played.
Slottsvakten Jag kan köpa allt i din uppräkning utom hårig pung, den går fett bort, men allt annat ser ju bra ut från våran vinkel, nu ska vi ta poäng.
- Redigerad
Grattis! Den enda anledningen till att jag skulle kunna tänka mig att sluta snusa är att få börja igen. Och det är positivt.
Kjeppkinesen Grattis! Den enda anledningen till att jag skulle kunna tänka mig att sluta snusa är att få börja igen.
Jag har hållit upp med rökningen två gånger ett par år varje gång, så visst fan går det att sluta med nikotin om man är motiverad. Och givetvis går det alltid bra att börja igen om man känner för det. Nu röker jag igen och trivs med det, det är ju upp till mig att besluta vad jag vill göra.
- Redigerad
Extremt oväntat att du röker Nisse. Du känns mer som den där nyttiga veganska yogasnubben som raggar brudar i bastun.
Slottsvakten inte ironi! Jag (I verklighetsförnekelse iof) tror verkligen på detta!
Kjeppkinesen Extremt oväntat att du röker Nisse. Du känns mer som den där nyttiga veganska yogasnubben som raggar brudar i bastun.
Det ena utesluter väl inte det andra
- Redigerad
Kjeppkinesen Den enda anledningen till att jag skulle kunna tänka mig att sluta snusa är att få börja igen.
Du får kämpa hårt med att börja igen. Jag har försökt. Det går inte. Lade av efter 25 år med snuset som bästa vän. Nu blir jag sjukt illamående. Vilket är positivt! Antingen måste man vara fjortis (Det var jag, tufft med snus), dum i huvve (varför annars tvinga sig igenom illamåendet?), eller rökare för att börja.
Hmm, man kanske skulle börja röka?
Är det så? Det låter inget vidare, då ska jag se till att aldrig försöka sluta.
Jag klarar inte av att känna rökdoften om jag inte har någon öl innanför bältet, då helt plötsligt är cigarettröken det bästa jag vet. Vi människor är udda djur.
Det känns roligt att du @alfie startade denna tråd. Typ lika otippat som att jag skulle starta den. Haha
NimaVonSlätta Det känns roligt att du @alfie startade denna tråd. Typ lika otippat som att jag skulle starta den. Haha
Ja det är bra med en positiv tråd, det var trevligt av @alfie att starta en sådan. Hatten av för @alfie
Här känner ja mig verkligen hemma
Det ska bli kul att gå på match imorgon! Är taggad!