I natt kommer jag att sova riktigt gott efter denna underbara seger. Det var kul att Jeppe nätade efter ett års torka på den fronten. Det är viktigt att Little gjorde hattrick, en målskytt som han behöver se puckarna gå in. Vad ska man säga mer än en jävla underbar seger efter en första period när vi hade 0-3 i baken. De fösta 10 minuterna fick mig att nästan gråta, när jag såg att vi inte var där alls. Men sen tog LHC tag i saken med egna händer och spelade rejält ut Malmö, rätt som det var så var det bara ett lag på plan. Man parkerade sig i Malmös zon i stor del av de två sista perioderna. Och när Malmö fick chans att komma upp i våran zon så höll vi dem på utsidan.
Bra spelat Cluben !!! I dag förtjänade verkligen ni alla tre poängen. Så nu kan ni hålla axlarna nere och ta många fler poäng denna säsong. Det är svårt att inte lyfta fram Little som MVP i denna match. Men hela laget bör få ett omnämnande i min notebook, för i två perioder var hela laget påkopplade och körde skiten ur Malmö.