Myran och Hävan! Där har vi det
Silly Season - Strategier och spelarutvärderingar
Ivan Myran och Hävan! Där har vi det
Ett provocerande uselt förslag!
Ivan Visar på lite storkuksaura ändå
Nog ska väl ett topplag kunna spela med juniorer och ändå vinna matcher??
- Redigerad
Jag har för mig Högberg var öppen med att han behövde komma hem till Linköping och göra en reboot för att ta sig tillbaks över pölen efter första sessionen, som gick så där. Killen har gjort exakt enligt plan. Synd bara att inte NHL nappade innan han hann signa 3 år. Det kändes stort där och då. Men full förståelse och jag önskar honom lycka till. Spännande att se vilket lag som chansar och nog ska det allt vara ett envägs denna gång för en toppmålis som Hodor.
In med Bristedt, Smejkl och Vrana nu så behöver vi inte en målis. Vi kommer parkera i anfallszon. Kör på Myran. Chansa lite va. Våga ta risken va. Vi bara går hej svejs va. PJ hette Putte som barn va. Lasta allt krut på offensiven nu va. Forza Cluben va.
Häller upp ett glas så det är full igen va!
Vi måste försöka värva en så god ersättare som möjligt. Finns inget annat alternativ tyvärr. Att laborera med att att kompensera iform av ytterligare backar osv är alldeles för riskfyllt i detta läge.
Kjeppkinesen samtidigt, om man har personer i organisationen som vet vad dom gör kring målvakter så kan ju det funka? Tex Timrå som tog in Jacob Johansson, vi har inte den kollen idag så ta in något etablerat, beprövat i en bra ålder så kan vi fortsätta resan mot semi
- Redigerad
Kapten Duck Pj hette Putte som barn. Tack för skrattet mannen
Vi ska alltså ersätta Högga med Hockeyallsvenska Djurgårdens tredjemålvakt som är tre äpplen hög?
Vänner. Kamma er.
- Redigerad
Kjeppkinesen Vi ska alltså ersätta Högga med Hockeyallsvenska Djurgårdens tredjemålvakt som är tre äpplen hög?
Vänner. Kamma er.
Jag skulle gärna se Hugo Hävelid i LHC, men är har redo för spel i SHL det är frågan, jag tror nog att han skulle utvecklas bättre i AS ett par år till.
Vilket jävla monster han är Hellberg! Där snackar vi ersättare.
Rob Kan ju alltid hoppas! Min polare som är Brynäsare blev helt knäckt nu han tror att om det står mellan cluben och Brynäs så tar vi Hellberg
Kjeppkinesen ha ha nej! Tvärtom, vi har inte den kompetensen i organisationen för att chansa
Jag håller med dig om att en målvakt idag ska vara lång. Du har säkert hört Jens Lehmans uttalande när Arsenal värvade David Raya?