East Dom får dra om dom vill, kanske när dom vill. Det är väl en sak mellan Broc och NHL-klubben? Dra bara, men då kostar det PENGAR. Då ska Cluben ha BETALT.
Sluta hitta ursäkter för SIF. SIF IIHF bla bla. Det finns uppenbarligen ett system nu som tillåter detta. Det jag säger är, riv skiten. Cluben och alla andra klubbar i SHL är privata aktiebolag, precis som NHL.
Finns viljan finns möjligheten att lösa detta. Finns ingen naturlag som säger att man måste bli kissade i munnen av ett privat amerikanskt bolag.
Just nu betalar ju vi pengar för biljetter, utveckling av spelare und so weiter som vi sen GER BORT till ett privat bolag i USA. Va i helvete??? BÖRJA TA BETALT!!!!