Okej, ska försöka se lite möjligheter nu.
Vi har passerat 15/6 och det bör finnas några intressanta centrar på marknaden som vill göra samma resa som Backe gjort i Cluben. För alla går väll inte till AHL, Schweiz eller HV?
Sen har vi ett antal spelare som en gång i tiden värvades för just en centerroll. Tänker på Ehn, Elie och Karlström.
Nu gör vi något bra av det här!