[raderad] Ghoul använder de fraserna nu konstant i olika former. Behöver mer random citat från Musse.
JofaTitan [raderad] Du kan jobba friskt med “emotions”, “skejten”, “battles” och “insidan” om du vill.
Zyber Tittar man historiskt på resultaten vore det mycket bättre om Örebro åkte ur och att HV blir kvar. Klart fler poäng vi tagit mot HV.
SIFFET Zyber Med tanke på att vi lär vara bottenlag nästa år så lär nog de vanliga HV poängen behövas! Men o andra sidan är Örebro,HV och Djurgården det överlägset roligaste bortamatcherna så därav hoppas jag Leksand ryker!
Pripps Någon som har hört något om ny sportchef? Alternativt om ni har hittat ett nytt namn som ni gärna ser här.
LaumannBingo Pripps Inte mer än att det i kravprofilen ska ingå att den är mer involverad i ungdom som jag förstått det. Vilket jag är skeptisk till att det kommer bli bra men hoppas jag har fel
Kjeppkinesen LaumannBingo Inte mer än att det i kravprofilen ska ingå att den är mer involverad i ungdom som jag förstått det. Vilket jag är skeptisk till att det kommer bli bra men hoppas jag har fel Varför är du skeptiskt till det? En GM med övergripande ansvar över hela den sportsliga verksamheten är ju precis vad vi behöver tycker jag. Men intresserad av att höra dina tankar där.
Säg förlåt! Stolpe ut @Sillen som sportchef, @Kjeppkinesen får vara den där personen som ska locka spelarna till stan genom att låta munlädret gå.
ananas LaumannBingo jag svarar i rätt tråd och taggar in dig! Fy fan vad ansvarsfullt! Nästan för ansvarsfullt. På gränsen till äckligt ansvarsfullt!
Kallzon Nu drar jag detta rakt ur röven men har inte Klas Östman sagt i någon intervju att han gärna skulle vilja vara sportchef i framtiden?