Säg förlåt! Kjellman därför kan det vara bra att ta in någon men låta Broc köra i samspråk med denne. Skulle denna person lämna staden har Broc blivit mer varm i kläderna (han har ju ändå rotat sig här). Kanske ta in någon som jobbar som konsult likt Tony gjorde men som Broc kan lära sig av. Broc kanske kan framföra sin ideer om hur han vill bygga ett lag och en mer rutinerad sportchef hjälper honom med arbetet. Sista tidens alla nyheter om alla ledare som lämnat och spelare som sägs ska lämna för så att jag sj som varit extremt mycket emot att ha Broc som sportchef börjat fundera på om ett mellanting likt det jag skrivit ändå inte kan vara att föredra. Helst av allt vill jag ju ha en grym sportchef som redan jobbar som det, men jag har börjat sj inse vilket sjunkande skepp lhc ändå är så man får vara realist.
Slottsvakten K-man Sponskulor brukar vara avhängt på om mecenaterna ifråga tror på föreningens idéer, visioner och mål. Dvs det beror på om vi har sportchefer och ledning som med övertygelse och resultat kan påvisa att pengarna gör skillnad.
Kjeppkinesen Jag fick höra av en initierad att Kovax inte alls är en cancer i omklädningsrummet. Det ska ha varit lite bråk och grejer i början av säsongen när det gick som tyngst, men att gruppen nu har satt sig och att han är rätt uppskattad och tagit en ledarroll. Vad tror ni stämmer?
Säg förlåt! Kjeppkinesen ingen aning men då Kovacs och Vrana verkar dra någorlunda jämnt numera kan det väl stämma en del antar jag.
HNez Tänk om AIK förlänger Pooley med stöd av insamlingen, så använder vi SHL klausulen (om vi är kvar i SHL dvs) efter det. Snacka om att det hade blivit taskig stämning.
LaumannBingo HNez Beror väl på hur AIK skulle lägga upp avtalet. Säg en sign-off med mindre lön. Vi köper ut honom = pengar till AIK plus pengar kvar från insamlingen. Fördelaktigt ekonomiskt för Gnaget. Däremot skulle nog pooley vara riktigt hatad
Lejon-Fantasten Säg förlåt! ch nu när han byter arbetsgivare får de skörda frukterna. Jävla as Mårten är. Nä hoppas han misslyckas fatalt med sina värvningar till Örebro och att babianrövarna åker ur nästa säsong, om dem inte redan gör det denna säsongen.
Säg förlåt! Lejon-Fantasten skulle vara riktigt kul om hv och örebro hamnar i kval. Att örebro skulle åka ut i en sådan serie skulle vara en liten tröst om det inte skulle bli hv. Leksand skiter jag i faktikst. Gubbarna kan få ha sitt lag det gör mig inte så mycket.
Gud Lejon-Fantasten hoppas… …babianrövarna åker ur nästa säsong, om dem inte redan gör det denna säsongen. Så känner jag för många lag. Spontant Örebro, Brynäs, Leksand, Växjö och Timrå. Har man tur över en femårsperiod kan det gå vägen.
Isac Ghoul Örebro är en fantastisk bortresa dock…men det är ju samtidigt det enda positiva dom har att erbjuda.
alfie Blir ju en extra krydda för Örebromatcherna nästa säsong om svikar-Tony jobbar där. För första gången kommer man känna något kring det där skitlaget.