LittleT Alltså firma Stolt/Little är nog det jag hade gått för. Men det som kan hindra övergången är väl hans kontrakt med Kalmar.
Lejon-Fantasten Om Little och Junland hinner få in en stabil fjärde center som är stark i tekningar till på söndag, finns det några centrar som skulle vara intressanta utifrån den rollen? I hockeyallsvenskan eller i ECHL/AHL? Namedrops?
ananas Lejon-Fantasten Om Little och Junland hinner få in en stabil fjärde center som är stark i tekningar till på söndag, finns det några centrar som skulle vara intressanta utifrån den rollen? I hockeyallsvenskan eller i ECHL/AHL? Namedrops? Tommi Tikka? Passar profilen och spelar i ett bottengäng i Liiga.
Bowmore Lejon-Fantasten Lukas Wernblom vore intressant att få hit för att se vad han går för. Vet inte om han är utpräglad center dock.
NorthLondonForever Jag säger som Steffe svetsare, mest käbbel i trådarna sista dagarna. Nu vill jag ha något mer konkret. McDavid in, nån som avgår, nån som skickas, nån som säger upp sitt konto på Bullen eller iaf nån som ber om ursäkt!
Jordfräs NorthLondonForever McDavid in, nån som avgår, nån som skickas, nån som säger upp sitt konto på Bullen eller iaf nån som ber om ursäkt! Jag ber om ursäkt!
MrWikozz Sportexpressen tar med Christoffer Forsberg (https://www.eliteprospects.com/player/40860/christoffer-forsberg) som en realistisk värvning till Cluben innan övergångsfönstret stänger. Hade nog varit bra värvning till fjärdekedjan 👍
Lejon-Fantasten MrWikozz Det skulle vara en intressant värvning, grym i PK och stark i defensiven rent allmänt.
Jirpo MrWikozz Sportexpressen tar med Christoffer Forsberg (https://www.eliteprospects.com/player/40860/christoffer-forsberg) som en realistisk värvning till Cluben innan övergångsfönstret stänger. Hade nog varit bra värvning till fjärdekedjan 👍 Hade funkat. Då kanske vi tillslut kan få till en renodlad 4:e line. I dagsläget har vi i princip två 4:e liner och ingen 3:e.
Metallica LaumannBingo Precis det vi behöver nu! In med en sådan lirare så hoppas vi att både Fanten och Karlström är med efter uppehållet. Bara försöka rädda säsongen.
Jirpo LittleT Tror ni inte Cluben går för Tjomme nu när han får lämna Knäckebröderna? Helt klart en bra kandidat. Men hoppas att Cluben är klara med kravprofilen först, så att man inte förivrar sig.
Colaflaska LittleT Då har vi chansen att plocka in Djurgårdsduon Tjomme och Jocke Eriksson – om de vill jobba tillsammans igen vilket inte är helt givet.
jg alfie Tycker vi ska gå all-in på ett “sportråd” med PJ, Tjomme och Teddan… Det skulle vara en “tung” aktör i hockeysverige…