Fantomen Men om det nu går fel även med Ante så kanske det inte är HC som är grundproblemet…
Det är inte det min invändning är emot heller. Jag tror som sagt på Ante på kort sikt för att få lite lugn och ro. En gubbe som kan vara tydlig med vad som gäller och som vågar stå på sig. Kan säkert vara bra som frontman som ska brösta frågor när det börjar blåsa också. Han kan stå där med en lös under läppen och se obrydd ut och bara det är ett stort steg från Musse som står och bajsar på sig och sprider osäkerhet vad han än gör.
Men på lång sikt hade jag hellre sett att man slussar in ett mer spännande namn när vi (förhoppningsvis, tack vare Ante) har någon form av grund att stå på. T ex Tuurala som jag nämnde.
Tror på Ante här och nu men inte på lång sikt, och då känns tre år direkt som för mycket. Är som sagt en grej att komma in mitt under säsong med allt att vinna och fokusera allt på att sätta en defensiv och vinna med destruktivt spel. Något helt annat att komma in från start och försöka bygga upp nåt konstruktivt i en förening som varit allt annat än konstruktiva i snart ett decennium..