Behövs riv kan man väl alltid slänga in Elie som center med?

SnipernPyatt2 Alltså, jag vet inte att han är på väg bort, men jag skulle bli förvånad om det inte kommer att ske. Grunden till min känsla är att han utifrån sin roll i laget (ledande spelare som är jättedyr) har misslyckats å det grövsta samtidigt som han verkar vara oerhört omotiverad att hjälpa Cluben till nya höjder. Lite som när Östman var på väg bort…men med skillnad att Östman åtminstone hade motivation.

Typ så

Jag har försökt luska lite men inte fått fram någonting om att Shore ska lämna, är det någon som hört något konkret eller är det en önskan som börjat övergå till sanning?

X-(:)-X-y som jag har förstått det så kommer inte Shore lämna. Hörde för någon månad sen att han ryktades till utlandet men sen rann det ut i sanden. Han måste självmant lämna isåfall för att det ska kunna bli aktuellt.

alfie Absolut, köper hur du tänker. Men jag tror inte bara att det är så enkelt att det handlar om minuter. Ehn vill spela i en bärande kedja, det vill alla av den kalibern.

I corren

LHC är intresserade av Karlström om han väljer att vända hem. Låter som att det finns intresse för Jonsson-Fjällby och som alltid för Vrana.

På backsidan är LHC en av tre klubbar som är med och jagar Lennström.

East Karlström är skadad och har rehab till efter säsongen börjat, tillbaka i typ november/december ( vad jag hört)

Fjällby går till Djurgården om dom går upp. Annars hamnar han i Leksand.

• East svarade på detta.

När tror ni sista pusselbitarna faller på plats? Mig veterligen så är det följande som ska lösas, Brocs vara eller icke vara? Back (gärna rightare) och eventuellt en forward till?

Vore det inte extremt skönt o bara sätta truppen så fort som möjligt och sen gå på sommarlov?

Nu har jag ingen koll på historiken och är medveten om Rögles jakt på honom men är en spelare som Gabriel Carlsson helt utesluten?

• HNez svarade på detta.

Gabriel Carlsson har sin bas i Halmstad och har tränat med Rögle. Så troligen väljer han Rögle om han ska hem till SHL. Ingen vill till LHC längre.

Lär inte hända och kommer få mothugg.

Men jag hade inte varit helt främmande till att ge Rundblad ett kontraktsförslag på 1+1.

Vi har föryngrat en hel del och skulle nog inte må dåligt av lite mer rutin i laget.

Rightare som kan hantera puck men även försvara

LaumannBingo Från mig får du medhåll.

Jag tycker att Rundblad var Modos absolut bästa back under kvalet och då väcktes tanken även hos mig. Jag tycker han var avsevärt bättre än Bernhardt. Sedan var det kanske inte så under hela säsongen.

Jag gillar även Rundblads karaktär, hur han hanterade petningen under säsongsstarten och hur han svarade media på frågor om den. Inga undanflykter utan såg bara till att prestera bättre.

Vi kan inte ta in fler än två som kommer från samma lag. Jag påstår att det är svårt att få ihop gruppen om det redan finns grupperingar.