East Jacke nä men dryg är jag väl inte och så långt bak är inte inläggen heller? Ville bara att du skulle läsa max ett dygn bak så är du med 😊
MrNebbiolo Nu vill jag att vi är seriösa här, efter att Ekmark kommit in och Elie nu spelar igen. Det måste vara givet att Johan Johnsson är petad nu? Killen gör ju inte ett rätt? Vinner inte ens tekningarna längre? Ekmark tar alltså 7 av 7 idag.
Mranonymous MrNebbiolo håller med , Johnsson känns som han blir sämre och sämre faktiskt. Tycker han blivit det sen han fick barn. Var stabil i början med hofbauer och bouma
Kjeppkinesen MrNebbiolo Vinner inte ens tekningarna längre? 60% idag. Tycker han kämpar på bra. Men han skulle behöva nåt bättre på kanterna. Tycker de fick bättre tyngd med Törna där, apropå en spelare som inte gör några rätt. Men! Langa in ett nyförvärv nu!
Bowmore MrNebbiolo Johnson tycker jag ändå är rejäl och stabil och gör sitt jobb i 4:e kedjan. Du tycks ha ett agg mot honom från första början och jag har svårt att se honom som syndabock för våran svaga säsong. Tyckte han gjorde sitt jobb idag ändå.
Kjeppkinesen Mranonymous Gött! Då sparar vi lite stålar som vi kan lägga på damlaget till nästa säsong!
Kjeppkinesen Bowmore Samtidigt som vi harvar i Allsvenskan VI får glädjas åt att det går bra för damerna!
Lukkinen Kan ändå tycka det är rimligt att vi inte värvar bara för att värva. Vi har redan breddat med Ekmark och han torde peta åtminstone Lawner och Hofbauer. En kropp som gör oss något bättre möjligen. Med Elie tillbaka ser inte manskapet så jävla illa ut ändå. Att börja köpa loss någon Hejhurst från Västerås för en mille vore hål i huvudet.
Bowmore Lukkinen Ja, kanske en mille är lite för mycket men samtidigt tror jag Hejhurst hade varit ett snäpp bättra än Törna ex.vis….
X-(:)-X-y Lukkinen Har inte Lawner börjat se lite piggare ut? Eller är det jag som börjar bli gammal?