Kjeppkinesen olika är fint vet du hjärtat
Bring Back Matematikern?
East Det finns texter om skribent Nils som påstods ha försvunnit för att forumet tryckt på en förändring men så är det inte utan samma skribent är kvar och är så som han/hon vill vara.
Ja det är ju med förundran att läsa att någon som ej känner mig kan uttala sig om varför jag tog ett break från bullen. En sådan människa vill man ju inte lära känna och ha som kompis. Visst ska man acceptera att folk är olika och att man har olika ståndpunkter i diskussioner, men rena lögner ar inte acceptabla. Sådana människor kan dra åt helvete, jag saknar dem inte alls.
Man är ändå lite nyfiken ifall det finns någon studie baserad på argentisk pato från 90-talet som påvisar att Bert inte skulle ha fått sparken innan säsongen var helt färdigspelad.
Tycker att @Filosofen har skött sig exemplariskt, så förmågan att diskutera på en sansad nivå verkar finnas där.
- Redigerad
Nils Såja Nils, KÖR! Och jag håller helt med dig, saknar inte snillet (som Kjeppis säger) öht. Tryck inte på knappen för att ta tillbaka honom.
Stort nej tack !! Bara hans öppningstal säger väl sitt. Anser sig bättre än alla , typ dom som följer med LHC i vått och torrt på borta matcher mm. Skulle vilja veta hur många matcher han varit på ?
TRYCK FÖR GUDS SKULL INTE PÅ NÅGON KNAPP…..
Ingen har ställt till så mycket förtret och fått så många att dra sig för att gå in på Bullen beroende på skribentens sätt att skriva och uttrycka sig.
- Det var inte en mans verk att Matematikern (du) blev avstängd och majoriteten med bred marginal uppskattade den avstängningen.
- Du skriver en massa om bullens regelverk, domstols pröva och argumenten till avstängningen. Detta är ett Forum!!! Försök att inte hänga upp dig på detaljerna, se helheten. Matematikern upplevdes “förstöra” för övriga, helhetsintrycket var avgörande. De som ansvarar för forumet har rätt att stänga av vem de vill på vilka grunder som helst och i detta fall för “allas” trevnad. Köp läget och gå vidare.
- Du drar det där med livstidsavstängning barnsligt hårt, det gick inte lång tid förens du hade skaffat ditt nya användarnamn Filosofen och var aktiv igen så någon livstid är det inte, med tjatet om det gör du dig bara löjlig.
- Sedan du började skriva under @Filosofen har dina inlägg varit på en mycket bra nivå och jag hoppas du fortsätter skriva under det användarnamnet.
TRYCK FÖR GUDS SKULL INTE PÅ NÅGON KNAPP…..
- Redigerad
Och en sak till ska du veta @Filosofen . Pre season matters!
För övrigt förstår jag inte riktigt syftet med att frånta någons namn. Känns lite WW2 och uppenbarligen får hen skriva ändå. Inte menat som kritik mot reglerna men jag skulle gärna få logiken förklarad.
HOCKEY För övrigt förstår jag inte riktigt syftet med att frånta någons namn.
Poängen är ju förstås inte att frånta någon ens namn utan att stänga av en användare som inte förhåller sig till forumets ordningsregler. Att metodiken sedan inte är 100% och samma person kan regga en ny användare må så vara, men moderar man ett forum får man ta till de medel man har till hands, även om de är begränsade.
Den gode @Matematikern har för övrigt fått sitt konto tillbaka sedan minuterna innan matchen mot OJK började. Över PM kan man lösa det mesta och vi har hittat en väg framåt. När han sedan väljer att skriva igen är förstås upp till honom själv men admin och jag tror på en andra chans här, speciellt med tanke på de garantier vi fått. Kan en filosof sköta sig klanderfritt så kan säkerligen även en matematiker göra det.
Läge att låsa denna tråd kanske, @Lukkinen?
Frågan är löst och det är väl inget att diskutera vidare såvida inte @Matematikern fastnar i gamla hjulspår (förutsätter även att stubinen inte är riktigt lika lång denna gång?)