alfie

Du var före.

“Den som inte står i Brynäs är ingen våldtäktsman”

4 dagar senare

Verkar vara orsaken till Brynäs Lindbäck fick sparken. Någon som är chockad att det verkar vara en Brynäsare?

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/P412E6/hockeystjarnan-plogade-sno-pa-fyrhjuling-gripen-for-rattfylleri

Brynäs spelade borta mot DIF den 13/12 och efter det saknas Lindbäck på matcherna (var inte med den 15/12).

"Enligt flera av varandra oberoende källor drack han under hemresan ”några öl”.

När mannen mitt i natten tagit sig från hemmaarenan till hemmet gick han inte och la sig. I stället ska han ha satt sig på en fyrhjuling och börjat ploga snö. Detta ska ha väckt grannskapets uppmärksamhet, så polis kallades till platsen och där fick elitidrottaren blåsa i en alkomätare."

Bowmore som klippt och skuren för bif…

Det där jävla Brynäs alltså. Snart visar det sig säkert att “den Kurdiska Räven” och “Jordgubben” länge var ett radarpar i den skitklubben. Att tvångsförsätta den skitföreningen i KK vore den bästa brottspreventiva åtgärden regeringen skulle kunna vidta. Pack!

Kollar MIK-DIF. Måns Carlsson, som ryktades hit, har inte rockat fett hittills i första. Indianare grande, horribla offsides och nu två minuter för att befriat en apa från alla sina tänder.

Kolle42 Ja troligen första gången jag håller med Wennerholm. Nu harvar dom i samma serie som Mighty TAIF (mitt Tranås). Jag skulle helt klart vara bitter om jag hejade på Karlskrona.

Lukkinen …sedan avslutade han med att frispelspassa till övertidsavgörandet. Inbladad i mycket, på gott och ont.

Lukkinen Kollar MIK-DIF. Måns Carlsson, som ryktades hit, har inte rockat fett hittills i första. Indianare grande, horribla offsides och nu två minuter för att befriat en apa från alla sina tänder

Du säger det som att det är nåt dåligt?

Var då fan att Gynge skulle vara sjuk idag mot Brünass.. Kämpa Blomman Boys!

Helvete, såg inte alls bra ut med Maione där. Hoppas inget är brutet.

Såg att Kalmar har lånat in en spelare ifrån Växjö som har spelat i vårat j20 Arvid H. Pappan spelade för oss i början på 2000 talet vi värvade honom ifrån Tingsryd. Förnamn B, efternamn H. Någon som tar det?

QPR H för Hurtig och B för Bjrane 🙂

• QPR svarade på detta.
        • QPR gillar detta

Lukkinen

Stämmer gött, Bjarne kommer ifrån Grästorp å då går ju tankarna direkt till den berömda natt träningen. Cluben åker ner till Grästorp för premiären i div2 och Grästorp var nykomlingar ifrån 3:an. Cluben lägger sig med 3-0 Jim Brithen var vansinnig när de kom hem till Stånkan 01.30 han beordrar träning. 2 st spelare försvinner ifrån LHC efter det Stefan Nilsson åker hem å skiter i natt träningen å Steve Beadel åker hem till USA. Men Mike Helber blev kvar!

Rob

Kändes hårt dömt, tycker jag.