Är det dags på allvar att vi inför en “Sportgrupp” som kan stötta Peter Jakobsson i lagbygget?
Jag tänker en grupp på ca 10 personer där minst hälften består av folk från forat, vi kan ju det här? Mina förslag är
- Axhner - Dels för att han var en jävla chef på isen men även för att LHCs vana trogen ska vi ha en gammal trotjänare
- Knold - Han kan köra lastbil
- Saabs VD (Micael Johansson) - Något ska väl alla SAABs miljoner köpa honom, om inte hockeyframgång så åtminstone en plats vid det här bordet.
- @Hank - Eftersom PJ inte riktigt verkar lyssna på Hanks statistik så får vi en ypperlig chans att få in någon som ser på det här med andra ögon.
- @Nils - När det går tungt behöver vi någon som med ett positivt synsätt kan mildra fallet
- @X-(:)-X-y eller @storfiskarn34 - Kanske det enklaste valet, eftersom de redan sitter på svaret så gör de gruppens jobb enklare
- @Kjeppkinesen - Gruppens ordförande. Ser till att tar sig i kragen men kan även höja stämningen genom att dra några fredagsfräckisar efter en tung vecka när samtliga 5 spelare som fått kontraktsförslag har tackat nej.
- @Matematikern - Gruppens von oben. Ser till att inga korkade förslag tas upp i offentligheten, och om det skulle göras så tar han hand om konsekvenserna. Även ansvarig för att hitta riktigt lökiga jänkare som enligt statistiken från NFL-säsongen 96/97 suger häströv på försäsongen, men som har en dokumenterad knapp att trycka på i september
- En dark horse
- En dark horse 2
När vi ändå är inne på ämnet så finns det kanske några som inte ska vara med. Ledsen @Lukkinen, du får passa på denna. Jag är rädd att risken blir att du ger Törna ett livstidskontrakt med ett av huvudsyftena att leverera säsongskortet hem till dig. Dessutom kommer @Matematikern störa ihjäl sig på dig och dina smeknamn på lag och spelare eftersom det saknas empiriska studier på att exemelvis Örebro inte har någon koppling till babianer. @Franckie Burns sorry, men du ser äldre ut än Biden på din profilbild, jag känner att det är dumt att upplåta en plats i det här gänget. @alfie , jag är flexibel och kan se mellan fingrarna på det mesta, men sorry, inga Pittsburgfans.
Vad tror ni? Är jag nåt på spåren?